me right now..!

isabella ligger och sover och jag har absolut ingenting att göra,så tog några "jättefina" bilder på mig..visst är det gulligt att inte ha smink på sig?eller,om man kollar riktigt riktigt noga ser man att jag har kvar jätte lite maskara från inatt, så fransarna ser kortare ut haha gulligt! eller inte..!


idag har jag och bella varit på ellas cirkus uppvisning,föresten. så sjukt söta var alla när dom gjorde massa trix,haha! annars har jag inte gjort mer,borde också sova med tanke om att vi så gott som dygnade denna underbara natt till idag. nästan jallafall! ;)
så,vad har ni haft för er idag då ..? ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

fina unge fina unge fina unge fina unge <3

2010-06-18 @ 18:08:55
Postat av: Anonym

min vackra bästis! förlåt att jag är så trött. .:( (katt)

2010-06-18 @ 22:49:32
Postat av: ssaraa

lika vacker som alltid !

2010-06-19 @ 13:19:55
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söt är du!

2010-06-21 @ 01:20:11
URL: http://jessicabieber.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0