morgonpromenad 09.00

hejhej! Nu har jag sovigt flera timmar vilket jag inte skulle,men ska ändå försöka lägga mig tidigt ikväll. Här är iallafall några "vackra" bilder från min&mimmis promenad i morse. Skulle ju egentligen iväg och träna efteråt, men kan säga att jag var helt död. satt hemma hos mimmi och pratade i telefon med varandra i nästan en timme. sen gick vi till affären.
killen i kassan: 12 kr....pratar ni med varandra i telefon?:D
jag: HAHAHAHAHAH
Mimmi;nej eller alltså HAHAHAHAH
och,det är BARA för att vi var övertrötta. vi är faktiskt mognare än så..tror jag ?! haha..



jag ser ut som en sorgsen katt som skriker efter sömn,nästan. inte okej!



Kommentarer
Postat av: bella

HAHAHAH går och pratar med varandra lite sådär:) åååh sommar! :D

2010-06-17 @ 08:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0