morning sweethearts!

hej på er! sovit gott?  dom flesta vaknar faktiskt den här tiden på sommarlovet,men jag är duktig och har  fixat tillbaka dygnet lite smått . vaknade faktiskt 11 idag !:D nu ska jag ta en snabb dusch och sedan möter jag upp veronica, och lite senare min mamma & sen blir det ullared! NICE,har inte varigt där på hundra år. (2 och ett halvt!) så känns verkligen som det är dags nu.. älskar att dom har kläder från Anna koola, som bara finns på internet annars..så man får hoppas man hittar något fint, but who knows.. vi hörs när jag är hemma, om jag inte mobilbloggar kanske ? LOVE !

Kommentarer
Postat av: Mygabriielsson

Åh vilken fin design!

2010-06-28 @ 15:12:24
URL: http://mygabriielsson.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

vet inte vart du bor, men i strängnäs finns Anna Koola :)

2010-06-28 @ 19:24:40
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0