No make up and mys pys



hej på er! Haft en bra dag/kväll ..? jag hade typ årets otur. jag,mamms,sanna och veronika åkte typ till ullared så vi var där runt sju,och så stängde det åtta ? så han nästan inte kolla någonting,men köpte lite smycken,nån tröja,leggins, coca cola(ofc!) och typ lite småsaker och så.. en snygg jeansklänning också faktiskt! haha :D det var ju bara att åka hem igen, men åt mysig mat,snackade och hade en trevlig kväll trotts allt. finns inget bättre än sommar och nu kan jag verkligen inte neka att den är här -på riktigt! love it. so my stile,yes..! puss på er

Kommentarer
Postat av: belvis

du va lite lik paow på den första bilden hihi. hahhaha fan va synd men vilken tur att ni hann köpa lite grejer dåå :)<3 åh den där mjukisdressen vill man bara ta på sig nu!

2010-06-29 @ 09:25:10
Postat av: Thessan

Hejsan!

Vilken fin blogg du har!



Snälla - om du hade velat rösta på min bild så hade jag blivit oerhört tacksam och glad. Det hade varit underbart snällt! Man kan rösta 1 gång per webbläsare och från varje dator i hushållet - 1 gång om dagen.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=356



Trevlig sommar :)



/Thess

2010-06-29 @ 13:46:09
URL: http://morriislajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0