Skolavslutning igår!

tog själv inga bilder, och har inte fått några bilder skickade till mig ännu,men det kommer upp i bloggen så småningom. detta var iallafall slutet för våran klass,9A på vättleskolan,och visst var det sorgligt . dom flesta av oss grät, och så fort man hade torkat tårarna ser man någon annan gråta och tårarna faller igen. aaw! "jag som ville sluta skolan så mycket"! men Ja! fick G i matte så blev sjukt glad iaf. i made it,i made it! haha..

Sen efter avslutningen så drog jag,Mami,Veronica,Jessica & jessis familj till stan och käkade lite.. bråkade med mamma och stack till centralen istället,ni ska bara veta vi bråkade så det var sjukt och båda grät innan skolavslutningen också. *suck?* men gaash. lika bra det! Yes Yes .. sen gick jag mot centralen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0