TACK DANNY & ERIK

I MADE IT! estetiska programmet,ny musik 23augusti. never thought i would,but i did it. sen får vi se hur det går helt enkelt,men jag är så tacksam över att dessa två knasbollar trott och tror på mig & fått mig att äns försöka. finns ingenting som beskriver hur jag kan tacka er, hur bra ni är eller något annat. tom på ord. ni är för bra. <3

nu ska jag sätta på någon film och försöka sova. ska upp tidigt imorgon + att jag dygnade inatt så! men vi hörs.. with love / Lizziesaucedo

Kommentarer
Postat av: Karl-ola!

i love you! och jag visste att du skulle klara det älskling. with love /karl-ola

2010-06-24 @ 22:55:59
Postat av: jonte

jag visste det du är min idol ja tror på dig kram jonte

2010-06-24 @ 22:56:42
Postat av: Anna

Lycka till!

Sv: Min hund får nog förbli en Elsa men tack för namnförslaget:)

Trevlig Midsommar, Anna

Postat av: Annelie

Grattis! :)

2010-06-25 @ 10:47:26
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: sarraa

visste att det skulle gå bra. är stolt över dig :)

söta bilder också!

2010-06-25 @ 12:32:43
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: karro

grattis!

vilken skola?

2010-06-27 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0