TRO INTE- VET!



Det finns alltid ett val: "Jag kan gråta över det hårda som jag vart med om/är med om eller resa sig över situationen, vända på smärtan till växtkraft, hålla huvet högt och bli en som hjälper välden att bli av med smärtan och lidande. Ta leran som du fått och göra en vacker skulptur. Jag vägrar att tro att jag är kraft- och hjälplös! Jag gör ett val. Ett medvetet val:
Från och med nu, "Jag är stark och bestämmer över mitt liv!"

Det kan låta för enkelt. Men det funkar!"Jag är stark och bestämmer över mitt liv!" Jag tror att om man säger och tror på det så är det magiska ord. Var medveten, förtänksam.
Det finns alltid ett val.
"Jag är stark och bestämmer över mitt liv!"
"Jag är stark och bestämmer över mitt liv!"
"Jag är stark och bestämmer över mitt liv!"

Tro inte. VET!
/danis old blogg  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0