Lite fleer bilder .. (!!)

lite fler bilder från kungsbacka 10/6-2010.  Finns massor,men datorn segar men dom kommer lite när som haha! (y)

nothing and noone will ever take your place. och ingen behöver säga" danny" för erik vet redan, han har vetat sen dagen jag träffade han & han vet även varför danny är så speciell för mig, men han vet också att han är speciell. att han & danny är dom två som har fått mig att insé vem jag egnetligen är, att kämpa. he know's and i know, danny knows. så you don't need to care of who i need's the most of them beacuse the truth is that i need them both, dom betyder lika mycket & dom är lika grymma fast på olika sätt. dom är dom ända som förstår, på riktigt. och som vet,som lever för musiken precis som jag gör. det är så speciellt att det inte finns ord för dom! önskar att alla kunde känna hur jag känner mig för jag vill skrika ut till hela världen, men samtidigt hålla allt för oss själva.

det är därför som jag inte brukar skriva ut allt som sägs,görs & vad som händer och sker. för det vore inte lika speciellt om hela världen visste, men ändå vill man att hela världen ska insé vad de betyder. & folk som fortfarande tror de är kändis crush hit och d,vill vell inte insé att det finns kärlek på en annan grad, kärlek som dom antagligen aldrig kommer att få uppleva .. ♥





"never leave me,cus i will never leave you."

Kommentarer
Postat av: saraaa

ååh så söta bilder!

måste vara snart gumman?!

jag saklnar dejjjjjjjjjjjjj

2010-06-14 @ 12:10:43
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Julia Håkansson

jag gör gärna en design till dig,maila mig på [email protected]

2010-06-14 @ 18:36:24
URL: http://juliahakanssons.blogg.se/
Postat av: amanda kling

Sv: han är underbaar :D

2010-06-14 @ 21:53:19
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

svar: tack vad gullig du är :D

2010-06-14 @ 23:43:21
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh va fina vi var:)<3

måste vara snart?''

2010-06-15 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0