4juni



Hej på er ..!
Har försökt spela in ett tusen videobloggar,men jag börjar bara skratta och sen säger jag massa dåliga skämt och ser ut som en vilsen katt! whatever, idag har jag iallafall först varigt och solat & grillat vid någon sjö sådär,trevligt! sen efter det åkte jag med mami ( som jag förövrigt bråkade riktigt mycket med imorse!) till stan för att shoppa,men kan inte påstå att jag hittade speciellt mycket,så vi ska shoppa på söndag igen!   

jag har föresten tappat bort mitt ljusrosa läppstift, och fyfan vad jag saknar det ? Jag hittar det verkligen ingenstans , så kankse borde ta hit någon söt bloggläsare som får 500 kr för att hitta det ?;) skämt åsido, så är det iallafall ytterst saknat. . dagens facelook/outfit (ja jag såg ut som en anka idag,how cute isn't that?and how ironic can i be ? )

Kommentarer
Postat av: saraaaraaa

du är så vacker. jags aknar dej <3

2010-06-05 @ 13:33:29
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0