right now ..

jag är alldeles för trött för att sova, har ingen ork till att fundera över hur morgondagen kommer se ut,eller dagen efter det. jag sätter på högsta volymen i hörlurarna. mina tårkanaler är fulla, även fast mina tårar borde tagit slut,men det gör dom inte. jag känner inte smärtan som jag kände för någon vecka sen, det är inte osynliga blåmärken runt mina ögon och det är inte heller ett tomt hjärta inom mig, det är inte så att jag försöker finna mig själv, snarare tvärt om. jag har hittat tillbaka till vem jag är, musiken leder mig dit, det är de ända för mig. Danny sa till mig att jag aldrig ska ge upp,att jag ska tro på mig själv som jag tror på honom,eftersom han tror på mig. jag har alltid vetat vilka vägar jag ska ta,men aldrig fått dom bevisade,förutom av honom. jag kollar ut genom fönstret,det har redan blivit ljust, jag vill inte äns ta av mig dom här hörlurarna,jag vill sitta här i min riktiga värld,den som känns mer äkta för mig,den som existerar när jag är med honom,med dom. den som inte finns här,men på någon annan plats

musiken dunkar högre, jag kan knappt höra mina egna tankar längre. jag älskar det, snart är det bara jag och musiken som finns, snart är det inga tankar som får mig deppa i onödan,för sanningen är att det inte hjälper någonting.. ingen förstår hur de känns att stå så nära sin musikaliska förebild,att ha den med sig,att den driver än till vad som helst, den får en våga saker.våga tro. våga VETA . ingen förstår vilken kraft man är fylld av. man vill dela med sig av den,ge den till folk som man vet att också behöver lycka, men mina vänner låter mig på något sätt inte äns visa den för mig själv. det känns som jag måste tänka innan jag säger något. typ, " ne ,säg inte de där,dom bryr sig inte, nej,men dom orkar inte lyssna, " eller känns och känns. det är så det är .. man känner sig dum när man berättar något,för man märker hur ingen bryr sig. ledsen och sårad katt ? ja. 

if only you,spelas på radion nu, ja if only you could se how i'm burning. det hade inte varigt fel. jag är besviken,på folk,människor,vänner,familj, jag vill bara sova och vakna upp i en lägenhet i stockholm till musiken som jag nu kommer somna till.

Kommentarer
Postat av: camilla

OOOH,VI ÄR SÅ LIKA!

jag känner också att jag inte kan berätta allt för dom tycker att jag är löjlig,det är ingen som förstår mig!! dom bryr sig inte har inte ens träffat någon av mina idoler ennu men ERIC SAADE<3 han är min,inte på de sättet ming men du fattar!



2010-06-06 @ 13:34:16
URL: http://samillla.blogg.se/
Postat av: Ulrika

haha ursäkta men eric saade han är en liten nolla jämfört med SAUCEDON<3, förlåt vill inte såra nån men jag tycker faktiskt det.(du camilla får gärna gilla saade men jag känner rätt många som tkr som jag). Sry.

2010-06-06 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0