<3

Jag hoppas att du mår bra. Jag hoppas att du är lycklig. Jag önskar dig glädje och kärlek. Jag tror att det är allt som behövs egentligen. The Beatles sjöng det redan 1967 i låten "All you need is love". Det behövs så mycket kärlek i världen och jag vet att du sitter inne med ett helt lass varm kärlek som du inte bjuder på. Sprid glädje och kärlek. Ett varmt ord. En komplimang... När fick du en komplimang senast? När GAV jag du en senast till någon? Det är så lätt att bara säga nått snällt om någons hår, ögon, eller kläder. Man ska ju förstås inte ljuga... men bara uppmärksamma de fina små detaljerna som finns runt omkring oss.
Finn din styrka i allt vackert. Ladda upp dig själv. Samla styrka och kraft.

KÄRLEK / D


Kommentarer
Postat av: belvis

<3 its so true

2010-03-13 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0