åt helvete

jag är så fruktansvärt jävla irreterad på dig,MAMMA!? seriöst,vem ger avdrag av månadspeng för att man inte hänger upp tvätt ..? omg har jag någonsin behövt göra det förut,nej så varför skulle ja göra det nu. o om ja ska göra de så kan du skaffa nya tvättställ så ja slipper hänga i trapphuset och parkeringen med en överdrift men ändå,  OM jag skulle vara så snäll att hjälpa till med det dära,borde jag ju få några hundra lappar extra också, så om du ger mig det så sure. 

vi bråkar verkligen om ALLT & ingenting. sen är hon trög, hon fattar inte hur ont man har i huvudet utan ändå skriker hon & ber en hjälpa till hela jävla tiden, ossen säger hon att ja lägger mig försent osv. ja det är ju därför ja har börjat lägga mig så tidigt på senaste, eller hur.  ossen, alltså DETTA FÖRSTÖR MITT FUCKING LIV. ja vill bara ha sommar o massa kul o allting ,men tror ni inte hon krossar dom drömmarna osså ellr ? kmr säkert få skura golvet & vara askungen medan andra är ute o har kul, för de är så de fungerar.

bara jag gör allting så blir hon lycklig,skiter fullständigt i hur jag själv känner...har ja huvudvärk som jag nu haft enda sen igår,så ska hon ändå ge avdrag för att jag inte gör de ena o det andra,snälla man orkar inte? men det förstår inte hon , ja tkr ändå jag har kämpat på så bra det gått i skolan på senaste, & även me annat så herregud förlåååååt om jag måste vara hemma ibland p.g.a all huvudvärk osv förstör ja din framtid eller ..?

sen, säger du att du tkr jag ska flytta till pappa,att du vill bli av me mig för ja inte hjälper till. de gör ju att jag känner värsta suget för att t.ex städa. tror du det? SNARARE tvärt om , skiter fullständigt i. du vet att de känns som att du säger " de är lika bra att du dör,eller iallafall försvinner ur mitt liv för här gör du ingn nytta. " men ja,de kanse är så du menar. de tror ja faktiskt.  FÖRLÅT att du födde mig & att ja inte blev det du had eönskat, ja blev inte din slav, ja kämpar min egen väg & förlåt för att jag inte orkar ditt jävla bråk o förlåt för att ja alltid får huvudvärk,för att mina betyg suger & för att jag inte tkr det är lätt att somna tidigt. omg förlåt!

men en sak borde du faktiskt be om ursäkt för och det är för att du inte bryr dig at all. inte minsta lilla. jag har inte äns råd att följa mina drömmar efsm du ger så jävla i helvetes mkt avdrag, ja har inte äns råd att feel alive & jag har en mamma som skiter fullständigt i hur de är. JA TÄNK PÅ DET, kanske är det du som borde säga förlåt för allting ,inte jag ..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman.. vi pratar sen <3 puss love you!

2010-03-25 @ 07:11:55
Postat av: saarraaa

hjärtat:( jag finns här för dig . det vet du !

tillsammans ska vi klara detta, genom eld och vatten. jag älskar dej! du är stark <3

2010-03-28 @ 13:28:20
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0