brevbärare..elr va?

hejhej..andvänder fortfarande brorsans dator. haha, ska börja fixa mig nu börjar skolan 10:40,som vanligt på måndagar! om man inte orkar somna på en läslektion vid nio förstås. whatever,det är 10+ ute i solen och jag vill bara att det ska bli dubbelt så många grader och att sommaren ska komma NUUUUUU. synd att inte jag bestämmer det.

hoppas verkligen inte att jag måste göra engelska provet idag,(mattes röst) men det kommer jag bli tvungen säkert(katt) fråga inte vad jag håller på med,jag är bara så extremt rolig,ni vet bara inte om det. 

nej nu måstee ja börja fixa(Sova lite till..) poouusss!


kolla föresten vilka fina blommor mamma fick av sarah(robins tjej) innan hon åkte hem till england igen..saknar henne;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0