dannysaucedo' in my eyes.

tvingar absolut ingen läsa allt,men om ni gjort de så kan ni vara söta o slänga in en komentar!;)
from the start
.
29augusti 2006 was the first time i saw him on the tv screen, på uttagningen till idol.  han sökte till idol för att han älskade "attsjunga" ( haha, ni som inte fattar..mitt bdb namn..anyway) &  när han började sjunga var det så jäkla fint, blev helt fast vid hans röst och var helt säker på att han skulle komma långt & till och med vinna allt haha. han fick en verkligen lé , hel amazing feeling och alltihopa.

sen på slutaudition när han sjung No one else comes close, alltså rösten var/är så speciell. i didn't get it, ossen när han sjung med felicia " everything i do" så blev det min dröm,att stå och framföra just den låten med honom..det var så magiskt, men endå så simpelt. sen fortsatt han visa hur bra han var hela tiden när han sjung what's left of me, blame it on the boogie ÖPPNA DIN DÖRR(LOOOVE) ,so sick, lately , sen på rock veckan när han sjung för david (sin kusin, ni vet vem han är) Sweet Child O' Mine & kmr ihåg de så väl, att han sjung för honom o allt, så himla grymt!

och sen när han sjung end of the road, där hans resa tog slut också, var otroligt fint & blev så chockad att han åkte, som han själv också blev. ingen förstog vad som hände o man skyllde på fusk osv,precis som när rabih åkte ut 09, men så vart de & direkt efter fick han ju skivkontrakt med sony bmg och "tjejfavoriten" började på album osv osv. så jäkla underbart.

tog dock några månader  innan jag själv träffade han,på hans födelsedag den 25 februari 2007 o de var amazing om något . aldrig varit så lycklig o alltså glömmer aldrig den dagen, never. pussar,kramar,snack snack snack and everything.det var då jag verkligen fick bevisat för mig själv att en sån underbar männska fanns. det går inte beskriva hur bra han är i ord, man måste uppleva det själv men jag vet att många tjejer&killar som träffat honom aldrig lär ångra sig , för en enda människa som sprider glädje & allting till alla, och jag är värkligen gladast i världen när jag är med/Vid han, när jag står längst fram vid scenen och sjunger med och känner alla blickar & hör hans fina röst (även med EMD såklart!) och allting feelingen gör hela livet värt.  och alla, exakt alla som har sett mig på en emd spelning, ser verkligen på mig hur glad och lycklig jag blir, och alltså allt annat försvinner, när man är där.. (precis så med erik g osså,how amazing isnt that?men nu snackar vi DANNY här) 

och det är inte bara på spelningar osv som han får mig må bra, det är alltid. saker han säger, allt han gör och allt han skrev / skriver i sin blogg. det får en kämpa,fokusera på möjligheter verkligen. och framför allt, får mig tro på mig själv . får mig känna mig speciell. får många känna sig speciella. en så grym förebild som alla egentligen borde ha. tänk va fin världen hade vart, så mycket kärlek alla hade spridit omkring sig och allt men nu ere inte så, det finns en danny saucedo. och som jag sakt en miljon tusentals gånger så NEJ jag är inte kär i honom,kär är så fel ord, han är min förebild,en artist med ett så enormt hjärta & världens underbaraste kille.  han får mig kämpa och lé no matter what, o finns alltid där för en.och hans musik är bäst bäst bäst, den får en också må så himla bra, och jag tror inte själv han vet hur många människor han hjälper med allt han gör. världens glädjespridare ! 

han har fått alla mina drömmar att slå in, och utan mig skulle jag aldrig vara jag.. jag säger inte att jag är en felfri tjej bara för det, men jag menar. han får mig fokusera på bra saker,alltid tänka positivt! och när jag mår som värt är det bara o tänka va han sagt o även skrivit i sin blogg,för det hjälper alltid. han gör mig alltid glad & lyfter mitt självförtroende något så enormt mycket. han gör mig gladast i världen och de e verkligen som en dröm varje gång jag ser han.  så där har ni det riktiga svaret,varför jag tycker om han så mycket och antar att ni nu själva förstår på vilket sätt. <3

sen har drömmar slagit in som jag själv aldrig vågat drömma innan.. men jag har lärt mig att om jag kan drömma det,så går det. yes,if you can dream it you can do it. god bless you Daniel gabriel alessandro saucedo grzechowski(försök utala de sista,HAHA)



så detta är då danny in my eyes .. <3

with lots of love/lizziesaucedo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh va söt du eee... Bra att du har en sån förebild juhh.. Pusss

2010-03-15 @ 13:48:13
Postat av: Anonym

så fint skrivet önska jag också hade känt som dig för du verkar må så bra av han han dissar mig typ hela tiden :S :S :S

2010-03-15 @ 20:56:16
Postat av: jenny

ni är finast tillsammans och han är för bra

2010-03-16 @ 00:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0