ehm ... just det dating in the dark

idag mötte jag amandaaaaaaa, hadde inte träffat henne sen min födelsedag den 21 augusti förra året så det blev vell ett slags kramkalas och jag blev så enormt lycklig,fyfan vad jag har saknat henne. hann typ bara säga hej & så men ändå, ni ska bara veta vilken underbar tjeja detta är !

nu till saken; kollade nyss på dating in the dark och det är ju lika kul varje gång. hur man kan skämma ut sig i ett sånt program alltså. något jag själv aldrig skulle ställt upp på, tänk så var det värsa pervot som man typ snackade med och..ehm ja,ush never. men det är kul och se hur andra svenskar skämmer ut sig. sverige blir ju bara pinsamare och pinsamare, vad kommer här näst egentligen . "testa dejta ett djur" or what .. ?  skämt åsido så ska jag se på den där serien på femman nu, kan inte namnet but caareface. hörs sen pussss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :O

2010-03-16 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0