hål-timmar...

tjatjoppp, har håltimma nu , eller till ett typ ,härligtt!sen äre bara SO & heeelg. bella skulle egentligen komma till helgen,men synd som de är så får hon antagligen inte låna fritidskort längre ..? he-he gör ens dag om inte månad. vi får vell see om de går att lösa på någpot sått annars dödar jag tove och en annan som kan bli hennes best friend vetja.  jallafalll ,  så äre så stökigt hemma hos mig att ja allvarligt spyyyr. mitt rum är världens blä kläder exakt ÖVERALLT, men så äre appp såå min stil att stöka & sen inte städa ? undra om ja osså växer upp nångång. bara o vänta o se ( det där var de konstigaste ja hört nån gång.)  ... föresten, idag är de final i let´s dance (erik.s röst) hoppas atttt matte vinner nu för hans skull & yeess .. 


två "snygga" piiictures at me, från jespers data. antar att han tyckte dom var lika snygga som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0