jag förstår inte

Jag förstår inte hur ändel tjejer lyckas ha det så välstädat och fint i sitt rum; alla sina kläder ihop vikta fint i garderoben och inte en ända cola burk på rummet,eller några cdskivor,smycken eller någonting på golvet. Jag kan städa mitt rum i över 3 timmar och vara jätte nöjd, MEN så ska jag leta en tröja och allting ligger överallt igen,eller en cdskiva eller halsband..o sen är man så stressad så man inte hinner städa efter sig & sen blir det bara ännu mer katastrofalt. Ni skulle sett mitt rum just nu, det är så jäkla helvetes fult men har ingenstans att ha alla kläder o allt ju. På mitt golv finns 2 par skor,maskara& eyeliner, hårspännen,halsband,armband,navelpiercing, tröjor,byxor,shorts, klädespåsar, böcker,frida tidningar, bilder, pengar, alltså egentligen ALLT.  

Måste skärpa till mig, tror det är dags för en stor förändring i mitt rum igen, så jag kan bli nöjd och vilja hålla det iordning. Nu har jag fullt med kläder på sängen osså & lat som jag är ligger jag på en madrass på golvet. Lika bra det,men faktiskt skönt med tanke på att det inte gör lika ont i ryggen. Whatever, den dagen jag har fixat iordning ska ni få se. Till dess kan ni ju alltid försöka i drömmarnas land.

Och nu har jag en relativt stor fråga till er. Hur har ni det i erat rum? Hur bra är ni på att hålla iordning och var lägger ni alla era saker när det är fullt? En fråga blev till 3,kanske lika bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0