MAMMA

gulligt att skriva om sin mamma? dock inte riktigt lika gulligt är det vell vad jag har att säga . men jag tror fanimig att jag har den ända mamman i hela världen iallafall sverige som beter sig som min mamma gör .

hon är hemma från 7-10 varje morgon och det är typ allt hon är. då jag ligger och sover,sen när jag frågar om hon kommer hem säger hon att hon redan har varigt hemma och att det är mitt fel eftersom jag sover. sen fråga jag henne igår om hon kunde vara hemma idag iallafall för måste ha hjälp med matte & hon säger ja. sen nu drar hon och ska festa istället..jag säger "du lovade?" hon säger" planer förändras. det är fan inte okej längre. och hon säger att hon har blivigt än bättre mamma och det har hon fucking hell not.

hon har varigt sån här ända sen vi flyttade från mariestad. sen skriker jag åt henne eftersom hon aldrig lyssnar och då säger hon "jag hade tänkt va hemma men inte när du skriker sånt fula ord till mig", men sure alltså, när vi bodde i mareistad var hon faktiskt världens bästa mamma & alla visste att jag uppskattade henne mycket och alltidära, även om jag skrek och bråkade ganska mkt, men det är bara för jag alltid står för mina åsikter,därför jag fått ta mycket skit också, för att jag berättar hur andra tkr för att få folk att förstå,men i mariestad accepterade hon mig något mer än nu. nu är det allt om hon. och det är fan i nte bara jag som tkr det. vill bara ha tillbaka allt som var förr.

everything that was befor,alla underbara dagar i mariestad, mitt musikintresse förstördes tillochmed när jag flyttade hit,från början .. jag vågar inte äns stå på en scen längre typ .vad hände med att de va de bästa som fanns ? ja älskar de men hoppet försvann, mamma tog fan ifrån mig mitt undebrara liv,något jag försökt men aldrig kan acceptera. i want to live the life i lived befor. men samtidigt har jag som två liv, en med mina vänner,musiken allt, och en hemma i helvetet,med skola& folk som itne förstår.


Kommentarer
Postat av: camilla

synd ;( verkligen!!

blev rörd av texten...



på bild ser din mamma såå snäll ut...

2010-03-06 @ 16:59:43
URL: http://samillla.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0