"onsdag"

hejj hopp ! =)

vet ni vad jag behöver göra ? plugga plugga plugga ... både matte och engelska. gjorde ju inte provet p.g.a att jag var sjuk idag, mår lite bättre nu men fortfarande inte okej, det är vell att rycka upp sig oc gå trotts att mitt huvud spricker.. not so nice, men men.. det värsta är om jag kommer oc måste göra både matte& engelska imorn, so not ready! o orkar inte få mera IG längre. plugga hela natten å må skit imorn? ehm nej tack,jag behöver sömnen. jajaa,får hoppas på snälla lärare imorgon . haa let's see.

på tal om annat, så hatar jag att jag bor så långt ifrån allt. bella,stockholm. allt ? - haha jaa typ ;-)
saknar allt så freaking mycket,att de finns inte. alla saker,allt..de finns inga ord som förklarar alls egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0