svar på frågestunden..

världens sämsta bloggning idag, i know. men här kommer svaren på den lilla frågestunden jag hade igår/idag.


När kommer ni på nästa spelning? =) Puss & Kram! :nicklas! sorry att vi inte kom här om veckan, men vi får hoppas det blir av snart.. vi saknar dig - tro mig!
Hur lång är du? : jag är ungerfär 1.62 cm , men blir 1.65 utomhus!Haha
vad har du för skostorlek? : beror på. 37/38  oftast.
är du kär? nej,
hur går det med sångkarriären?:) haha,jag sjunger på.. =)
va var de som var så speciellet med sommaren 2009 för dig - det var den bästa sommaren i mitt liv,och kommer alltid att vara det,lovar. jag insåg vem jag verkligen är & jag tog tag i mitt liv och drömde inte bara utan lät mig själv våga tro & vips så slog mina drömmar in.
vad gillar du för mat dåå??? : jag gillar nästan ingen mat faktiskt,men barnsliga pankakor!;)
varför är du så beroende av coca cola haha :DD<3 : trodde själv aldrig på "beroendeframkallande" men på riktigt, jag mår inte bra utan cola längre. haha. min syster hade också det beroendet men nu har hon inte druckit på fem år..borde sluta jag med ...men ett liv utan cola ?
när träffade du danny första gången?<3 det var mer än 3 år sedan nu.
vad är dina favorit intressen? : sjunga,vara med vänner & shoppa haha ..
om du fick välja att göra, eller vara någon för en dag. vad/vem skulle du valt? : om det var något att göra så skulle det vara att våga stå i globen och sjunga för hur många människor som helst.känsla! och om det vore en person att vara, så hade jag nog valt hilary duff för vill se hur  hon lever, haha =)
vad tycker du om mig? : jag tycker om dig. du är en underbar vän & jag saknar alla dagar då det var vi hela tiden, men jag är glad att jag fortfarande har dig ändå, A. <3
vad ska du göra på fredag när vi är lediga sötnosen? <3 : jag ska sova,sova sova tror jag (a)
hur är det mellan dig o sebbe nu ? de handlar vell bara om oss,men förstår inte riktigt hur du menar. var ett tag sen vi träffades men vår vänskap är inte över för det ...fråga inget mer om han tack HAHAHA :p.
gillar du fortfarande johan och henrik lika mycket som du gjorde förut? /cicci :) : dom är jätte goa killar båda två,men till mestadels framstår johan som en dryg person på internet,vilket han inte är i verkligheten..jag gillar dom,men ibland har jag även lust att döda dom. haha..men vi har bra minnen med dom ja. palmis från idol, som jag inte äns gillade då..hahaa.

vad gör du om 3,7 år?:) : då har jag fyllt 18,och gammal *snyft*  hah..kankse är på ett pansionär hus?
ommg danny ?? -: missade jag själva frågan,eller är den bara obegriplig?
Om du fick välja vad du skulle bli, stjärnkock eller stjärnkatt? jag hade valt stjänkatt! det är inte alla som får vara med i en trio tillsammans med e&d HAHAHA min humor.
vad går du i för skola och va ska du gå i för gymnasie kram jonte : jag går i högstadiet i en vanlig tråkig skola men har sökt till sånggymnasium. kommer antagligen inte in,men vi får se.
vilka bloggar läser du? : typ paow,dessies kenzas ,mina kompisars och ibland pissies. haha
någon som betyder mycket för dig? : min stora syster betyder otroligt mycket för mig.
vem är din favorit i melodifestivalen ? ola,eric,darin...tror jag ;-) dom jag kommer ihåg iallafall
vilka hårfärger har du haft ? : "vitt"(min naturliga,ljusljusljus blond kankse annars), blondt,brunt,svart med slingor,rödbrunt, gult Haha.
perfekta sommaroutfiten? ; all sommar outfit är fin typ. älskar sommarkläder!
är du nöjd med dig själv ? : jag är inte nöjd över mitt utséende och inte med allt i mitt liv,men jag skulle ändå inte vilja byta ut mina minnen och vänner och allt jag upplevt mot något annat.jag är lyckligt nöjd över mitt liv iallafall(oftast.)
hur kommer de säg att du får gå backstage med emd? vad gör ni då? : antar att 'du' följde min gamla blogg,där allt om det där stog,men jag vet inte hur jag ska svara på "hur det kommer sig" för jag vet inte det själv riktigt. tack vare att dom är dom och vi är vi antar jag. haha
beksriv mig sötnos ! ; du är söt,snäll omtänksam,rolig,retsam,knasig,glad,positiv,allt..du vet det
vad tycker du om råttor? gillar du råttor eller möss bäst? :):) ; skojar du med mig? möss isf.men back of!
vad är det bästa minnet med EMD? sorry,men kan verkligen inte välja 1. alla har varigt bra.
jag saknar dig och jag tycker definitivt att vi borde träffas snart, tycker du? detsamma duu! vi borde träffas direkt.hoppas du har ett fungerande fritidskort kissemiss.
Om du fick vara en "kändis" utomlands för en vecka, vem hade du vart och vad hade du gjort under den veckan? :D hade du gått på röda mattan så mycket som möjligt, gått ut o käkat, eller ringt alla "kändisar" som den kändisen hade på sin mobil? haha :D jag är inte precis sådan som vill ringa och störa alla kändisars privatliv & sen så gillar jag inte någon person för att den är känd,så den frågan harj ag inget vettigt svar på det sättet,men jag hade velat vara en levande michael jackson,och uppträtt för fans som gör verkligen allt för en, sicken upplevelse! ;)
vad var det senaste du shoppade ? en rosa klänning,paljettleggins & en rosa tröja,köpte jag today
vad klarar du dig inte utan ? musiken, är det ända ärliga svaret. det fungerar inte utan den.
när träffade du erik grönwall första gången dåe? 29september 2009. kval-veckan, då dom aldrig behandlades som "kända" och jag skulle aldrig se dom med sånna ögon ihäller.är bara sjukt glad för att det går så bra för erik,han är värd det bästa .
vilken är den bästa filmen du sätt ? jag gillar ju skräckfilmer..och sen twilight,och raise your voice och altså..finns många bra,men kan ta och tipsa om några nån dag istället =)
är du säker att du inte röker? om du baara anade hur äckligt bara lukten är för mig, ska aldrig äns prova,fufan.
förklara din humor xD många tycker att jag har sjuk humor eftersom jag kan skratta åt att en kompis kommer in i klassrummet och tänker att hon/han säger en sjukt kul sak,men egentligen säger den ingenting.eller att jag säger någons namn och sen "ge dom vatten".. ni fattar inte,men jag kan skratta så jag gråter. min humor är klockren om ni hade förstått den..mina närmaste vänner har börjat lära sig och endel dör tillochmed av mina skämt ibland. man måste förstå den,annars tror man jag är sjuk,men wtf?danny har fan likadan! hahaha. " hårdare,men jag gör ju så hårt det gååår" minnen ..
går du i någon dans,isåfall vilken? jag går inte i någon dans men jag har dansat hip hop.
vad är dina mål i livet? ; jag följer mina drömmar så får jag se vart dom tar mig..allt har sett ganska ljust ut hittills iallafall.
vilken bok läste du senast?haha bra fråga javet^^ ? gömda av maria eriksson,jättebra!;o
favorit musik ? jag är ett stolt fan till både pop& rock musik
ska du "parta" mycket i sommar med din bästis?;) (henrik alltså.) ; om jag ska <3
vad ska du göra i sommar? har du några planer? :) jag ska resa runt i härliga sverige och fortsätta skapa minnen för livet,jag ska umgås med vänner och jag ska kankse utomlands osv osv..
vilka tidningar läser du? jag läser mest frida-tidningen faktiskt,den är redigt bra!
vilken är din favorit låt just nu? - smileymiley ´s nya when i see you faktiskt.
går du i någon sport? nej men har hållt på med gymnastik och fotboll innan.
är du släkt med danny? varken på min mammas eller pappas sida.
favorit affär ? gina tricot faktiskt
berätta ditt och mitt bästa minne? det är självklart alla minnen vi delade i somras <3
vad tyckte du om afolf hitler? tanken bara äcklar mig.. om han levde nu skulle jag dödar han!
bästa och värsta känslan? bästa känslan är sjävklart lycka och värsta är saknad.
dannys msn,
du sa att du svarar på ALLT ; ja jag svarar.. dannys msn ..vad är det med den ? =)  haha, hoppas du blev nöjd med ditt svar.. sorry (a)
välj een,danny eller erik? ungfär lika enkelt som att välja vem som skulle dö av dom,omöjligt.
beskriv dig själv? glad positiv,humörsvängningar som fan, trött på att längta men gör alltid det som går av situationen. men ibland drar jag täcket framför huvvet och bara går in i min egna värld, det behövs faktiskt det med .
vem är din bästa vän? har många underbara vänner,som alla är speciella,men eftersom jag och bella är "bästisar" sen 2002 och har världens underbaraste minnen tillsammans och alltid lika kul så kan absolut ingen splittra oss,dock blir vi nog rätt retande på varandra ganska ofta nu för tiden,but guess what..det ärä för vi saknar nått i vårt liv,vet att de är de..nått vi får tillbaka....snart,till sommaren. <3
är du dannys flickvän? endel människor är ganska irreterande,men min och dannys och dom andra grabbarna o tjejerna har en ganska klockkren humor. o han säger att jag är hans flickvän, kallar sara för eriksegersteds flickvän och kallar bella för mattes flickvän, de är en kul grej vi gör. men det är inget bokstavligt,utan mer än grej som är riktigt kul& han är världens underbaraste. en gång för alla satt jag punkt för det.

vad är dannys starkaste sidor enligt dig? det är att han alltid är sig själv,han är positiv och sprider en energi&kärlek som når alla,han har samma humor som ja,så det är kul..han är en katt ibland,riktigt stark sida.sen får han än vad som än händer alltid lé. säger&skriver saker som går rakt in i hjärtat,hjälper än alltid att må bra,och finns där för än helal tiden. hés an angel i can't explain in words.
vilken parfym andvänder du? - hypnoze oftast, men saknar min christina auglera..och sen älskar jag hilary duff-with love,finns med på köparlistan den alltså.
vilka serier kollar du på ? sånna jag aldrig kollat på förr. te.x Exena(stavning?) och sen någon annan sjuk,sen dom vanliga 2&en halv män,smallville,förhäxad,one tree hill ,deppihawa osv.
vad är det värsta som kan hända ? - i can't tell, but it dosnt mean that i dont want to.
vad har du för klädstorlek? ehm,spelar roll? men XS,S & ibland vill jag ha stora och pösiga så då kan jag även ta M osv.. men det är bara bokstäver,tkr de va en onödig fråga,men yeye ni fick fråga va ni ville såe.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? det beror på. inte precis på "förhållande" osv,men kärlek till en person,man märker direkt om man gillar den eller inte & ja tycker första intrycket är väldigt viktigt, iafl märker man om man träffar någon( t.ex dannyelrerik,för mig..) som verkligen får en att le´och må bra, och får en känna sig speciell..då menar jag INTE i förhållande som sagt,utan vänskap osv.
nu orkar jag inte svara på mer frågor så det här får vara den sista.
du skriver låtar om jag inte minns fel,snälla lägg upp i bloggen och spelar du något instrument?
svar: ja,jag skriver låtar & kan självklart skriva ner lite texter i bloggen. jag har precis börjat lära mig gitarr efter att fått en i julklapp men kan inte mer än några akord typ. men ska väll ta tag i det också. =) tack för alla frågor,och om just din fråga som du verkligen ville veta inte kom med,så fråga igen..så kan vi ta det på tu man hand! haha .... kan vara en anledning att jag inte tog med den med.men tog faktiskt med de flesta. pussss.

Kommentarer
Postat av: sofie

bra svar!! men enddel konstiga frågor haha sötis <3

2010-03-05 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0