wiiiiiiiiiyh bästis kmr

så jäkla glad! bella kommer imorn o det kan inte bli bättre än så just nu. det var miljoner år sen vi sågs,kommer inte äns ihåg när det var..synd! iallafal , så sitter ajg och min coca cola här o firar. synd att de ser förjävligt ut överaallt ska döda en eller två men that's life.

föresten,så fungerar min kamera igen mkt bättre = blixten fungerar wihuuu så kan kma lite mer bilder i bloggen. behövs ju om något. nu ska jag döda mitt hem.  drar in tidigt till stan imorn ( 9.00?)  ,får se om ja hiinner uppdatera innan, annars hörs vi senare när ja kommit hem från det..     puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh så jävla bääst! :D (är inte världens tröttaste just nu)

2010-03-27 @ 07:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0