you wanna be famous, hah

chacha,  fortfarande sjuk eller ja, migrän .. huvudvärken ger sig inte i första taget och just nu är det tillochmed sämre än igår . imorn är de fredag och jag har missat massa dagar i skolan denna veckan,synd! sen har jag massa prov osv som blir mer och mer och ja,kommer efter som fan. whatever,

gjort om lite i bloggen nyss , blir aldrig nöjd men kan inte sånt där om blogg design ju ? synd, haha. ska nog göra om igen försöka fixa någon fin. och ingen ville hjälpa mig med att föra över gamla inlägg från andra bloggar heller, det var ju bra.  antar att ignen kan , oproffisionella. (säger jag som inte kan stavningen på ordet äns? ) whatever hörs snart....

Kommentarer
Postat av: awwiee

okioki e född 93 (: vill du länka mig på din facebook så länkar jag dig på min blogg? (:

2010-03-12 @ 00:34:51
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0