bakom mina solglasögon


Hej! Sitter här och kollar på sjunde himmlen, var typ hundra år sen jag såg det senast men japp .. Ska snart hoppa in i duschen o duscha av mig alla onödiga tankar & energi som jag lägger på fel saker,härligt! hade muntligt nationella i matte idag.. ingen aning hur det gick,blev lite stressad men jaja det händer..! hade skit ont i huvudet, så drog hem till bamban o de, har bara en lektion kvar men är inte säker på att jag ska gå, har tagit migrän medicin o vet inte om det har hunnigt hjälpa då, så det beror lite på..haha, det är ändå bara ''ap'' så å andra sidan kan jag ju lika väl göra det där hemma..ciaaaoo for now.

uppdate: Glömde säga att jag var hos jessica igår kväll..vi såg lite av varje av olika freddy filmer... tagga inför den nya jag ska se ikväll;)! sjukt trevligt med jessi iaf.. hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0