BAL SNART ..!





Just det..! jag har ju skolbal den 7juni, och jag har inte hittat någon fin klänning än ..? eller jag köpte en för typ en månad sen som jag skulle ha men den sitter inte bra plus att den inte är så jätte fin faktiskt! får nog bli att jag har den ändå ..för har jätte svårt att hitta klänningar,när det inte gäller sånna man kan ha vilken dag som helst if you get it ?  .. den är iallafall rosa/lila från ICHI & ligger på 500lappan!  ska dra till stan så fort som jag har tid för att kolla om jag hittar någon annan iallafall ..  plus lite andra klänningar som jag ska köpa till i sommar!:D

om du går i 9an och ska ha skolbal ,vad för slags klänning har du valt ? tippsa mig tack ! !

Kommentarer
Postat av: bella

åh värsta kul att ha bal! :) vem ska du gå med? ;);); ooooh. hahha

2010-05-27 @ 09:27:58
Postat av: Anonym

vi har bal den 7 ;)

2010-05-27 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0