blogg bloggare storbloggare osv



vem vill inte tjäna pengar på sin blogg osv ? i dagens läge känns det så gott som omöjligt att göra det och för att få upp sina läsare så behöver man alltingen komnentera tusen andras bloggar,bli länkad av större bloggare osv..! för folk hittar inte äns blogg från ingenstans, och det beror ju inte på att man inte har en bra blogg t,ex eftersom att jag själv vet flera kompisar osv som har riktigt bra bloggar men är ändå osynliga i blogg världen ..

det är inte längre något som står "självklart" att bli en stor bloggare för att man slänger in många inlägg varje dag och för att man provecerar och är sig själv ggr tusen! för att bara för att man gör det, så hittar inte folk en som sagt?  om man kollar på storbloggare, så började dom för några år sen då bloggeriet inte var lika populärt som nu, och det dissade varandra hit och dit för att läsare skulle fastna hos dom , eller vad man nu ska säga ..!  

och dom som är storbloggare nu, är inte alls lika bra som vissa "osynliga bloggare" .. så här tycker jag iallafall om storbloggarna :

Kissie: tycker att hon är underhållande och faktiskt en bra bloggare.. ibland borde hon sätta gränser när det gäller utséende och hur hon snackar om olika utseénden osv. hon själv ser ju inte något vidare ut hon ihäller .. men jag tkr faktiskt hon blitt bättre plus mycket snällare på bloggen,tror ni alexandra sakta kommer fram ..?!
Länk: www.kissies.se

Paow: gillade henne mer förr, då var hon en bra bloggare och skrev ofta, gjorde roliga videoinlägg och var ärlig på rätt sätt. nu tycker jag hon mest snackar skit om sånt hon knappt vet saker om,och som ingen är speciellt intresserad av som läser henens blogg, och sen känns det som hon försöker spela "snäll" i bloggen ..!
länk: www.paow.se

Dessie : Bra blogg tycker jag! ibland lite dålig uppdate men hon har blivigt bättre på det. underhållande, kankse lite fjortis stuk och dricker mer än varje helg but but..hon är den bloggen jag kollar först, när jag går egenom bloggarna.. haha, och blir alltid lika irreterad när hon inte har uppdaterat ;) aww..
länk: www.desireenilsson.blogg.se

DennisM: dennis dennis! uppdaterar sämre än vad min mormor gör och ganska ofta rätt så tråkiga inlägg..men ibland riktigt bra. han verkar vara en sjukt härlig person och skulle vilja träffa han irl..haha, en bloggare som har båda fötterna på jorden,yes!
länk : www.dennisM.se

Kenza: varför räknas hon som en storbloggare? det ända som skiljer hennes blogg från dom flesta andras är att hon fotas för tidningar ganska ofta,och det blir mycket bilder på henne. annars är den som vilken blogg som helst, hon provicerar inte alls och ganska tråkig blogg .. en blogg jag kollar när det inte finns något annat att göra. det jag gillar är att hon jobbar på mtv. think i'm a little bit jealus of that..
länk: www.kenzas.se

Blondinbella : En tjej som vet var hon står, vet var hon vill och har lyckats med sjukt mycket i hennes liv hittils. säger man något dåligt om hennes blogg är man antagligen avundsjuk.hon kan det där med bloggning bättre än någon annan & hon är en hel-härlig tjej! frågan är om det är en image, or is it real bella?
länk: www.blondinbella.se

Amir : känns som han bara är en sån där som hänger med andra storbloggare, därför han är "känd bloggare" plus att han är bög & kan provicera och säga hur mkt han sminkar sig hit och dit. tycker ändå att hans blogg blivit lite bättre på senaste och han verkar vara jätte snäll men inte heller nån sån speciell blogg precis.
länk: www.gaybloggen.com

Foki/googlenörd : allt på hennes blogg finns ju typ på google.. redigerar sina bilder till tusen & leker en söt liten tjej som är beroende av leksaker och sen massa bakelser typ ? ingen blogg för mig inte iallafall.
länk: www.fokis.se (tror jag?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0