blogginspiration ?



hej! jag vet att jag skulle bli bättre på att uppdatera igen ,  men just nu är det mycket "neråt " tankar om man säger så , eller ja. jag kan inte påstå att jag mår dåligt så utan mer någon,men vill inte slänga ner tid på &  jag orkar inte skriva massa desperata inlägg som denna person kommer tolka på fel sätt och tro jag vill ha något med den att göra,vilket jag (SORRY BABE!)verkligen inte vill..!    sanningen är hård, men det vet väll du som aldrig har ljugit någon rakt in i ögonen ..? skämt åsido,

något annat som gör det "tråkigt" att blogga är att min kamera inte fungerar  och hur kul är det att läsa utan bilder ? från skala ett till 10,  2 kanske .. men ska försöka fixa det där..! har även en bilduppgift jag måste lämna in till fredag , så måste verkligen fixa kameran så jag kan fota lite music pictures .. sweet! 


gammal bild,tänkte köpa en sånn hatt så säg till om ni vet var dom finns!*Hihi*
och
glöm inlägget jag tog bort nyss..! det var inte seriöst & inte äns roligt sorry.

Kommentarer
Postat av: bella

Gumman, du är stark och jag vet att du kommer orka dig igenom dom där neråt tankarna. Vi klarar det tillsammans. love



söt bild förretsen :D:D vet att det finns en sån i trollhättan hos kim iallfall

2010-05-27 @ 17:56:29
Postat av: jessi

hahahah bilden. skit snygg;)

2010-05-27 @ 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0