erik idag

spelningen var riktigt ball, men körde inte lika många låtar som jag hade hoppats och vi var två katter jag och bella. erik också, och bandmedlemmarna,för den delen. hahah..! whatever, signeringen var bra som vanligt också, haha.. bara att jag aldrig någonsin sett så galna fans förr,  massa som grät , o sånna fula cpbarn(inte för att va taskig mot dom som har sjukdommen,men ändå!!) som gav erik sina mobilnummer haha,vi fick lugnt goa skratt kan man säga..  "nejmen heej mina tjejer!! är niii här o hänger,va kul..oooh,var satt ni egentligen?:D:D: " - längst fram.. aha,därför jag inte såg er. det var nog det fulaste hahaha.. ! hann inte träffa erik efteråt ,eftersom bella skulle med tåget o.s.v but we'll meet soon again (L)

yooooour crazy rock on sötnos ;)


I'm fucking happy to be apart of it all.. !  THAANKS

Kommentarer
Postat av: saraaa

ååh blir så glad när jag ser er lycka!

vill med er å träffa erik ngn gång <3

2010-05-17 @ 00:55:18
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: bella

hahahhah katter.. :D så jäkla underbart som vanligt! vi är och kommer alltid vara eriks tjejer. så söta är ni <3 PUSSS.



HAHAHHAHAHA AGNES SÅ JÄKLA SÖT=)

2010-05-17 @ 17:30:40
Postat av: erik

Tack tack tack och återigen TACK för att ni kom! Puss och stor kram / Erik

2010-05-17 @ 18:13:12
URL: http://erikgronwall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0