FREDDY KRUEGER igegeen

hej! kom hem till nessa för en stund sen. var på Freddy krueger igen. så jäkla grymt fucking bra;)  älskar den filmen..hjärtproblem framkallande men whatever ? haha.  nessa var livrädd och jag hade ju "lite" bättre koll eftersom jag såg den i fredags men ja,så är det.

slitter och lyssnar på tiazzzzz OH OH OH som går hem hela tiden. får en faktiskt på bättre humör! wihuu.. Ingen idé att lägga energi på all shit när det finns så mycket bättre att lägga tid o energi på. det är okej att må dåligt,men inte att fastna i det. man måste fortsätta ha kul & umgås me bra folk även om det är tufft och man kanske egentligen inte orkar.  bättre det, leva som om varje dag vore sin sista!

Kommentarer
Postat av: saaaaaraaa

<3 texten jag läste i slutet. behövdes verkligen just nu.. tack , jag älskar dig

2010-05-10 @ 00:37:07
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA tack för helgen! HAHAHA varje gång ja lyssnar på den tänker ja på videon HAHA<3

2010-05-10 @ 14:11:26
URL: http://johannabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0