god morgon ..!

haha,vaknade faktiskt vid tre tiden,eller något men ja..! sitter här nyduschad och ska börja fixa iordning mig .. vet inte riktigt hur det blir idag,om vi stannar kvar i mariestad eller om vi åker ner hem till göteborg..eller om vi väntar med göteborg,tills imorgon! får höra med bella hur vi ska göra,

sen vill jag mer än något annat åka till stockholm idag.. och träffa bästa danny och resten av e.m.d. imorgon! SYND man kan ju drömma.. trodde verkligen vi sklule åka idag,för en månad sen var de nästan planerat men när fan går de som bestämt med e.m.d. ? sist jag träffa dannisen var ändå 6 september .. katt =( 

påtal om katt..hahahaha babe
nej nu ska ja fixa mig,hörs sen pussss
!


Kommentarer
Postat av: saraaa

sakna emd - sif mest !

2010-05-14 @ 22:34:17
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0