Godmorning!

gud vad tidigt jag vaknar då! jag ställer larmet på 11, så ringer det var femte minut till typ klockan 1 men jag kommer ändå inte upp.trögt !  jaja,nu är jag vaken iallafall! Har ni sovigt gott ? .. <3 

Jag drömde en underbar dröm, om världens bästa människa så jag vaknade lycklig iallafall..sjukt lycklig också! fast får  sluta drömma om de för då saknar jag dom bara ännu mera, saknaden är som ett stort hål..tror alla vet hur det känns, dock inte på den här graden för det är sjuuuukt. aldrig,aldrig saknat någon så här förr. 

Nu ska jag iallafall käka frukost eller någonting..och sen försöka lära mig lite gitarr! kanske kommer upp videoblogg sen så håll utkik! ;-) Don't miss me to much ..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ån NEJ! Säg inte att du drömde om Johan Palm ..öh "världens bästa människa". Antar väl ändå att det var han eftersom du skrivit om honom. Gillar inte honom så mkt, men smaken är ju lixom baken..

2010-05-22 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0