GODNATT BABES


Charlie skaffar en ny tjej. Berta skämtar om något. Jacke är trög och söt. Alan försöker också få någon tjej och han har blivigt pank. Mamman har någon kille hemma hos sig. Judith blir arg för att dom inte tar hand om jake rätt. grannen kommer in genom ballkongen .. där har vi  en beskrivning på alla avsnitt av serien..

älskar den även om man "vet" det mesta som händer haha....! Nu ska jag fixa jordgubbs té och sätta mig och kolla på den här älskade serien + att plugga för fullt ! en lyckospark skulle jag behöva!  Vi hörs imorgon, och jag lovar lovar lovar..att bli bättre på att uppdatera * har förlorat besökare* för att jag inte uppdaterat igår och idag, come back babes i'm here to stay ;) GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0