Lördaa engångsgrill, eller inte men kunde vart

åkte till mareistad  tillsammans med bella, när vi kom fram gick vi på marknad.. träffade lisa, så jäkla länge sen ..my sister that.. anyway , träffade även felicia & sara o lite annat folk där. nice!  sen drog vi hem till bells och fixade oss och drog iväg till Alexandra, Victor, timmy, Katten x2, Kenneth, sofie, emil, tobbe osv., o grillade osv. var riktigt trevligt hahah åt nästan för mycket alltså hahahaha jaja .. lägger upp lite bilder nu, kommer mera när jag har fått dom haha,för detta är från min kamera som dog när den dog *Buhu *

HAHAHAAHA


"jag och bella står i duschen och säger : JAG HATAR DET.."

så pigga & gulliga!

PUSS OCH TACK FÖR THE DAY & NIGHT;)!  ,de kommer fler bilder på andra osv, som sagt hade jag inte många bilder på min kamera ... katt!   på tal om katt......den här bilden tog jag under bordet.. tyckte den va så otroligt fin, när jag såg den nyss.. måste firas,därför lägger jag ut den.. spy-söt!



Kommentarer
Postat av: saaaraa

söta bilder :)

det var värsta kul att träffa dig igen, var jätte länge sen sist.



skicka bilderna sen också ?:)

pusss

2010-05-03 @ 14:28:45
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: bella

HAHAHAHHAHAHHAHa JAG SKRATTADE SÅ HÖGT ÅT BILDEN LÄNGST NER ATT MAMMA FRÅGADE VAD JAG SKRATTADE ÅT, HAHAHAHAH SÅ SÖÖT:) förövrigt riktigt söta bilder, varför får jag drogade ögon hela tiden? :O hahhaha puss

2010-05-03 @ 15:33:25
Postat av: Anonym

vill göra om det nuuuuuu, partypinglorna. Jag håååååtar de. =) jag vill att homer maggie och marge ska komma nu

2010-05-03 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0