lördags

i lördags åkte jag,felicia och hennes mamma till skövde och kollade efter kläder, hon skulle hitta någon skolavslutsklänning o.s.v. treevligt trevligt! efter det drog vi in mot stan och hade tänkt gå på crusingen men den var typ redan slut, eller iallafall för stunden ..s å vi gick och mötte liselotte vid hamnen & satt där ett tag, sen stack jag till bella och hjälpte henne med inlämningsuppgifter och sen drog ja,bella,felicia o liselotte ut och kollade på alla bilar och everything ..skulle egentligen åkt med någon bil men fanns typ inga platser o.s.v så vi drog hem till felicia och hade film-kväll igen istället!

såg någon psyko-film som jag inte kommer ihåg namnet på , de var en verklig händselse men fattar verkligen nothing ? bella somnade typ direkt och jag och felicia satt och pratade flera timmar till klockan 6 då jag fick och duschade.. dygnade men sen kom felicias mamma så jag låtsades sova,och gissa om jag somna ..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0