LYCKLIGAST I VÄRLDEN ..!

bästa dagen 2010,utan tvekan..!! ska berätta massa när jag kommer hem,imorgon men just nu är jag fast i mariestad haha.. little pictures from the best day of the year. TAAAAAAAAAACK danny, du är bäst. och erik and mattias is also very very amazing.. och bella.. finner inga ord. du & jag är lätt dom lyckligaste katterna i världen nu.

" i won my life buck .. my eyes are open but i most be dreaming. "




Ful bild på mig,men saucedosar, UNDERBART



MER BILDER PÅ DOM ANDRA & DANNISEN O BELLA AND EVERYTHING KMR SEN!!! MÅSTE GÅ : PUSS//lizziesaucedo







more comes.. <3

Kommentarer
Postat av: bella

ååh, så jävla oslagbart och helt amazing. jag älskar OSS. now we are back<3

2010-05-31 @ 18:25:53
Postat av: Malin

Erik är gulligast <3

2010-07-19 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0