Marabou

godmorgon alla ovänner & vänner =) nej,har faktiskt ingen ovän så riktigt, men man kan ju inte tycka om alla! haha. iallafall, så vaknar jag nu ?!? men har hostat hela natten/Dagen och kan inte säga att jag är 100% frisk. missade våran härliga ute-dag i A.C med klassen. synd but that's what happens in vegas..eller va ?!


bild lånad av: www.paow.se


Tänkt på en sak. kenza,paow vem här näst? alla  får hem massa marabou utom lilla jag =( dom har ju gott om pengar,dom kan köpa egna till skillnad från mig! *SKOJA haha* men ärligt,vore inte helt fel att slippa pallra ner till a.c i regnvädret för att man blivigt så sjukt sugen på marabou,tack vare dom haha. allt är deras fel,blame it on the bloggers! nemen whatever..

om någon vill hitta på något sen så SÄG TILL! tänker inte slösa dagen på ingenting,vilket de kommer bli if nobody hör av sig till lilla katten, haha skoja men så är det ..! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0