my day hitills

Hejhej!haft en bra dag än så länge? okej,härligt. jo min också förutom att jag är trötter så är den kanon! =)

sitter hemma hos bella i hennes kök och känner mig hur dum som helst ...både bella och hennes mamma står och fixar med maten medan lilla jag inte kan någonting om sådant, och båda "passade" när jag frågade om jag skulle hjälpa till.. haha så går det!

Åkte till mariestad så jag var framme runt 2 då felicias mamma kom och hämtade mig vid rececentrum..! så körde vi ut till något stall grej för felicia var där och kollade på när hästar tävlade osv. hästar har verkligen ALDRIG varigt min grej,och dom få som sett mig bredvid en häst vet att jag är livrädd...men gick rätt bra ändå vågade faktiskt klappa en! när allt var klart där drog vi till stan och mötte bella precis utanför ica, stack och handlade och sen har vi inte hunnit göra något mer. bella började plugga,men slutade lika fort.synd! katt haha. vi hörs sen,puss!
fick bli en bild på calle...eller vänta nu...är det bella..?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haft en bra dag ja! sitter och pluggar förtillfället. ljuset i denna dag var att du kom hit hihi :D <3



men haha.. du är ju gäst, du ska ju inte göra något!

hahhaha du borde börja rida, det som är så kul ;)



calle <3

2010-05-13 @ 18:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0