Nattblogg ..



Är den ända som ligger vaken just nu och funderar över vilket liv man har .. Man ska jobba för att få pengar så att man kan köpa mat för att överleva och sen går det om ? massa skit snack om vem som gör vad och folk berättar varandras hemligheter , folk testar nya saker och är otrogna mot sina pojk/flickvänner .. dom sviker sina närmsta vänner och de som alltid betytt mest är bara någonting dom släpper taget om helt. dom har ett ideal som alla vill se ut som och följa , och är det någon som går sin egna väg istället så börjar folk direkt snacka om det .

vi lever i en avundsjuk värld där ingen tål när någon annan lyckas. Om någon har det bättre än vad sig själv så börjar man hitta på rykten , snacka om folk , såra , svika och göra allting för vad ? man blir själv ingen bättre människa för det. snarare tvärt om. man borde vara glad för andras framgång och det är något som jag har accepterat och som jag är.  t.ex en kompis till mig fick det vi båda så länge väntat på men aldrig trott det skulle bli någonting av.  jag själv släppte taget om det hela för jag vet att min framtid har något finare att bjuda på , men hon visade sig fortsätta kämpa och jag kan inte annat än att vara glad för hennes skull. det är absolut ingen idé att förstöra för andra, det gör än bara till en ännu sämre person. följ ditt hjärta och kom ihåg att älska dig själv & tro på dig själv,följ dina drömmar och mål i livet och de ända som räknas är att du tror på det,det ä..det är där nyckeln till framgång ligger. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0