Shalala

hej på er..! tycker det inte är lika roligt att blogga när man inte kan sätta in bilder osv. * suck * måste köpa en ny kamera,en ny dator,vill köpa löshår, måste köpa mobil,resor till stockholm hit o dit hejsan hoppsan! jag helt enkelt behöver pengar ..? synd, ledsen katt som inte har några medan andra åker iväg och har kul! tror förra sommaren var mer min pengar-sommar än vad denna kommer vara. ruskigt tråkigt! but but  ..

Har precis varit och solat och blivit ännu rödare. kommer inte äns bli brun och ja, jag kommer fortsätta klaga på mitt svenne pigment..haha! gick med mamma till A.C också ,bara för att .. har inte alls skött min träning som jag borde det senaste. snarare tvärtom! så från och med imorgon!(har aldrig hört mig själv säga det förr!) he-he.

en fråga till er också: Solar ni solarium/isåfall hur ofta ?!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jonte

Svar: jaa jag brukar sola solarie lite ibland kram jonte

2010-05-19 @ 22:33:24
Postat av: Jessica Hill [foto]

Hej! Jag söker sommarjobb. Du vet möjligtvis inte någon som skulle behöva en billig fotograf någon gång? =) Måste i och för sig inte ens vara i sommar utan kan vara när som helst när jag har tid. Om du kommer på någon kanske du kan höra av dig -0738482105 eller på msn/mail? Fråga gärna runt! Skulle vara jättesnällt! =)

Bor lite grann utanför Vetlanda, i Småland men åker gärna iväg också.

Jag tar 100kr + reseersättning.

Tack på förhand!

//Jessica Hill

2010-05-19 @ 22:53:10
URL: http://jessicahill.blogg.se/
Postat av: saraaa

jag saknar dej ! åh det är så skönt att sola solarium. svar på din fråga där nere : det händer att jag solar. och då jag väl gör det, blir det ganska ofta ändå. fast nu har det inte blivit av på ett tag. fast måste bli ändrting på det nu inför sommaren :o puss o kraaaaam

2010-05-19 @ 23:12:41
URL: http://onesaara.blogg.se/
Postat av: marie

jodå jag solar, 2ggr/veckan oftast. det är skönt att bara koppla av och man blir ju brun till på köpet;) btw, din blogg är kul att läsa!

kram

2010-05-22 @ 13:47:34
URL: http://mariesliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0