sitter på msn med bella



sitter på msn med bella och gör precis allting annat än pluggar som är lämpligt för tillfället. synd! bella gör desamma,haha. hennes mobil har några allvarliga problem,så jag ringde henne..hon kan inte höra mig men jag hör henne. så vi bestämde för att jag skulle skriva och hon prata, om ni undrar varför konversationen ser helt cp ut. det är inte så att jag skriver på dewdöwa fjortis sättet i vanliga fall,utan fråga inte vad jag höll på med.skrev snabbt & bara ja,där fick ni svaret om ni hade tänkt fråga.

nej sitter även och skriver med angelica som faktiskt stöttat mig jätte mycket på senaste genom skolan och fått mig att "vilja" mer, på något sätt.. hon är inte sån som säger "du måste" utan mer," vill du så kan du" och det är precis så alla borde vara, ingen vill bli tvingad till något liksom..? vet ni. nu tar jag tag i det där jävla häftet som är sjukt långt och börjar läsa/anteckna. sen ska jag se smallville för det förtjänar jag, om jag lärt mig då.haha godnatt tjejer,killar,stolar,fiskar,pallar,datorer,grisar,katter,prickar,hjärtan och allt annat smått och gott.

Kommentarer
Postat av: bella

HAHAAHAHAHHA tönt så jävla kul .. dvärg

2010-05-11 @ 00:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0