SÖNDAG, bästa dagen detta året .-!



Som sagt, somande och så vaknade vi vid 11, missade alla tåg och bara grät, visste ingenting och allt var så sjukt rörigt.. hade inga pengar på bankkorten och sökte efter resor och everyhing just.. nej ush, bella bråkade massa med sin mamma och mamma hållde på och tjaffsa med mig på sms, men tillslut satt vi på bussen till örebro.

kom till spelningen 10 minuter innan det började och hamnade ändå längst fram ? haha.. iallafall, direkt när dom kom så kände man sig äntligen hel igen,för första gången på nio månader. and i promise it's true. jag har aldrig varit gladare detta året,  och det har aldrig kännts bätte? dom körde några låtar och sen var det signering o.s.v.

Erik,Matte,Danny var så kärleksfulla o underbara like always & spec dannis finns INGA ord INGA alls!  jag ryser bara jag tänker på det, 2 saucedos are one and it's so amazing (!!!)   9 månader senare stog jag i hans famn igen..  

det känns som jag funnit mig själv igen, för jag har varit helt lost dessa månader.. som dom flesta vet har bara tanken på danis fåt mig gråta verkligen gråta, för saknaden var ett stort jävla hål som jag aldrig kännt förr? och det bara läkte,allt och vände till något amazing. trodde inte jag skulle må så här bra men det gör jag.  Danny du får mig att vara stolt över mig själv , du får mig att vilja vara mig själv och ingen annan .  DU gör så att jag mår bra på riktigt, jag kan inte förklara med ord men jag har funnit tillbaka till den jag är, låt mig inte glömma det , låt det inte gå så lång tid igen dannis ..! du gör mig starkast i världen, du får mig verkligen kämpa & that you trust me making me trust me, cus like i always say, i believe in you and you believe in me and that means that i believe in me,  i'm so proud of be me when i'm with you, or now. du får mig att känna att allt går att lösas, för första gången detta året mår jag 10000000% bra. jag bryr mig inte om vad andra säger,Nu vet jag var jag står och vad jag går för.

Sen efteråt så var allt också helt amazing, Bella,Mattias,Erik,Jag&Danny hade de bäst på nio månader,TACK TACK TACK för dagen, och vad som hände efter att allt var slut där och det håller vi för oss själva,eller så får ni fråga, så kanske vi kan berätta lite, dom va iaf helt underbara, just we five <3 (som om någon bryr sig,alla är ju så glad för någon annans skull så det är ju bra!)  det var iallafall bäst, och det är det vi får uppleva som räknas, opuss puss puss puss

Kommentarer
Postat av: bella

BIG LOVE! <3 gumman, jag är så glad!

2010-06-01 @ 15:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0