Svar på tal ..


" Ån NEJ! säg inte att du drömde om johan palm.. öh "världens bästa människa". Antar väl ändå att det var han eftersom du skrivit om honom. Gillar inte honom så mkt,men smaken är ju liksom baken.."

SVAR: johan palm är verkligen inte världens bästa människa,enligt mig. han är sjukt snäll mot mig o vissa andra,men han är också en ganska så dryg person, haha. saknar alla dagar i somras o.s.v. men han är inte någon person som jag kommit nära så, och som jag tycker att är speciellt bra,alltså han är grym men finns många som är grymmare! 

nu till vem jag menade.. ingen mindre än danny.. 2 saucedos are one (L)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh WOW! Han älskar jag<33333

2010-05-23 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0