things you don't know about lizzie

saker som du (kankse) inte visste om mig:

*ända sedan jag var liten har jag sagt att jag inte vill bli äldre än 15 år,och jag har världens ångest för att fylla 16 den 21 augusti.
* jag älskar att kolla på "barn-filmer" som påminner mig om när jag var liten..! Sen är jag skräckis-film galen också. terror on elm street är bäst!
*jag önskar att jag var längre!1.62 är inte okej:( (och smalare..!)
* när det luktar parfym så vänds blickarna mot mig,haha(alltså,att alla tycker att jag alltid luktar massa parfym?hypnoze oftast för att vara exakt!)
* jag kan bli jätte stressad från ingenstans och få världens panik,typ börja gråta & när ingen lyssnar när jag är stressad så kan jag skrika sjukt fula saker bara för att ..dom inte fattar att jag är stressad haaaha!

*jag sjunger nästan hela tiden och överallt! även fast min röst är hemsk.. kommer inte äns på att jag sjunger för än någon frågar " vad heter den låten" eller annat,ibland..
* jag har alltid varigt envis och skrikit för min makt och fått min vilja egenom..! när det är något jag vekrligen vill och det inte blir som jag har tänkt känns det som hela livet är förstört för att jag är så van att få som jag vill !
*jag har många vänner men bara några få som jag kan prata om "allt" med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0