torsdag dååp

tjingeleing,hope everythings fine with you! onsdaag nu , och halva veckan e avklarad. gött! gjorde inte NP i no, så drog inte till skolan för än vid 1 typ..härligt faktiskt  satt och sov/plugga eng/sov plugga eng osv hela morgonen istället. haha! sen gjorde jag engelska provet och jag hoppas jag får G iaflll? who knows bara och vänta o se.. sen hade vi matte med våran söta efterblivna grupp,eller nått sånt. (SYND!) men that's how it is.. bara för jag har missat skolan så jäkla mycket, that's my life that.. haha!  sen kom jag hem och har inte gjort något mer alls faktiskt..! bara facebookat som är något så otroligt tråkigt, väntar på att mami ska komma hem med något gott att äta eller göra mat.. hunrig haha! sen senare blir det plugg av SO eftersom jag har prov på fredag ..helvetes prov hela tiden ?  man har ju ingen fritid,synd!


Kommentarer
Postat av: bella

snygginggggg! haha alltid kul att vara efterbliven i matte.. i danny också för den delen. HAHAHHA

2010-05-06 @ 13:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0