you can do it better,and we deserve better,try to get it





jag är något så förbannat ledsen,besviken, arg, helt förstörd!
är det så man tar ifrån någon annans lycka? en vuxen människa borde förstå bättre än så, tycker om personen annars men detta tar verkligen kol på mig, jag förstår inte ? no no , i don't seem to get it at all .


det finns så många andra sätt som vuxna människor kan göra, mot sina barn än att ta ifrån deras lycka när dom inte sköter skolan. föresten så brukar man sköta skolan bättre efter att upplevt den,har jag inte en poäng där ? man blir peppad och kör på hur mycket som helst, men istället så låter du inte äns oss träffas och vi får inte uppleva det vi vill ..!

Allt vi vill,  ligger just i dina händer
.. change your mind, jag vet att du kan bättre och jag menar absolut inte något illa till den här personen som sagt.verkligen inte,vi vill bara så jäkla mycket,det är det & jag tycker man ska förstå!

Kommentarer
Postat av: beella

önskar verkligen att det fanns något man kunde säga/göra. man vill bara lägga sig och skrika på gatan och sen vakna i örebro, funkar det tror du? älskar dig <3

2010-05-27 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0