förändringar

förändringar kommer alltid att finnas. här är förslag på både jättebra & mindre bra förändring.

sen måste jag även tillägga att många frågat mig vilka vi menade, de med erik o danny att dom blev besvikna och så, o jag kan säga att ingen som läser min blogg förmodligen behöver känna sig träffade. <3. & är de någon som verkligen fortfarande känner sig träffad.. så borde du tänka efter vad du gör,om emd skulle bli besvikna på dig ..? tror att många gör det till en mycket större grej än vad de är,so instead of think about it, ask me or just let it go ..

hihi,litet tips bara..

love.

Kommentarer
Postat av: marika

coolt när du skrev så i en bok :)

jag kan se din header nu för första gången, de har inte funkar innan :(

2010-11-17 @ 07:56:02
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: Eriicaa

EMDs tjejer - ajjemen...eller? <3

och tipset about erik&danny...kan bara hålla med <3

2010-11-17 @ 12:32:37
Postat av: Annelie

FELICIA!! (: jag kan se din header, haha! :D <3

2010-11-17 @ 13:15:26
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0