memories

har inte bloggat om dagen tidigare så tar de nu heheee..

världens spontanaste grej! klockan 08 fick jag ett sms. " kommer ni idag? " & tjugo minuter senare så satt jag på spårvagnen in till stan. möttes av en trött & lika glad som mig segerstedt som kom springandes & in på tåget ..! blev en aning utfrågade på tåget. ehehe

var väll framme vid placet runt halv 2 och direkt när vi springer in hör vi "programledaren" säga : och här kommer två tjejer från göteborg också! de tar lite längre tid att åka där ifrån,men nu är dom här.. dom var även i  blabla o har sätt dom blabla gånger, haha gud så kul!  käkade korv och garvade åt allt och ingenting .. tramasade runt like just segercedos can do ..!

vid halv 3 nångång intog emd scenen & var hur bra som helst : ')  segercedo fick tårar i what is love , och en grej som vi alltid gör är att blunda för att sedan tänka att "när jag öppnar mina ögon så står danny framför mig." så jag gjorde det och när jag kollade stog danny o garvade åt mig... lyckat. exakt samma sak som i västerås! hur lyckas jag .. hm! sjöng as fiint som vanligt & sedan satte vi oss vid scenen o kollade när dom signerade till dom små & lite så . ..

när alla hade varigt uppe drog även ja o erica till kön & då kommer erik fram " är de några mer som ska ha autograf?" vi!! "nej, ni vill vell inte ha några autografer hahaha, men kort ska de bli! ja får vänta här då! " . stog och var social med oss ett tag och sen när de var  vår tur gick danny fram på scenen o mötte mig i världens myskram & började prata skånska ? öeehm danny . skånska? " haha, ja men du är ju från göteborg,fast pratar inte göteborska." *ahahahah* . kramades igen & sen skulle vi plötsligt ta kort också . vaktfotograf .. hehe!


sen blev de gruppbilder på segercedo, (OBEREDDA SAUCEDOSAR) & sen på segercedo + världens gladaste malte!söttt..
tog lite bilder på erik & erica,så snygga som dom var!when we are together, i need u forever . <3

oså på malte o oss.heheh fint , han e så gryymt bra




sen pratade ja mer med danny om lite allt möjligt & sen började vi spela piano på bordet. ytterst fint!

sen sjöng han typ en refräng av ngn låt framför mig  kmr inte ihåg vilken -.-'  så kommer jag där med fjortisröst. " JAG DÖÖR VAD FIIINT! o han med fjortisröst: du är fiiin. " hahah knas..!
(som sagt dog liiiite grann,it's real hapiness when it is with you ..)
tänkte att han inte skulle ha mer cola, o var sjuuuuukt coola sugen ( ja ni känner mig,JAG ÄR BEROENDE) så tog hans coola o drack o han bara stirrar "men..tar du min cola nu?" " ehh, ja va sugen? " " dricker lite till haha,sen  lossar mina händer från den o börjar dricka själv istället. haha, jaja!

hängde med han ner från scenen och hämtade korv. " vill du smaka på min korv ? " - drar den mot ansiktet på mig...ehh nej,alltså. o sen ba börjar vi garva. hur fel kan de låta liksom? 
hahaha,kmr inte ihåg va vi snackade om men plötsligt ser vi erica på scenen & eh. ska inte va elak men fan va vi doog HAHAHAHA .. tror erik fick höra i bilen sen erica. gulligt!! hahaha! sen skulle danny ha mer korv o matte kom , o även dom andra tjejerna så ja o erica drog bort mot erik istället 

massa prat först,om att matte o danny e sega o sen om allt möjligtt o ah,"ska ni hem till göteborg nu eller ? " - nej .. " ska ni sova på gatan, eller alltså,vara utomhus ?:OOOO " - ja. . "men nej seriöst tjejer, alltså .. "vi skoja, vi ska sova hos hanna! "  "hanna,vem är hanna?" hon däär *pekar* haha .. börjar prata om en annan grej, om hur spontant vi kom dit osv o massa annat & snacka om att han blev sur /besviken på vissa hehe.. "dom e ..ush" även danny kom o la till "de är synd om människorna, vissa är som dom är "  .  o erik " ååh, ni som är så fiiiiina *kramkram* & ja haha ..

erik: jag måste....... (förväntar oss att han ska gå) ....sätta mig i den där bilen!  HAHAHAHAH gud!
vågar inte öppna den själv så jag slänger upp den stenhårt, *oj* HAHA & rakt in i bilen hoppar han!
Erica ska fota o han ba * sen måste ni skicka bilderna till mig ,okej ? hahaha" ja,för bilen kom ju med..eller så var de bara ditt ansikte. hehe woppsi. skyll på erica, HAHAHA sötnosar ni är .

ser danny gå in i de där rummet me vakterna o allt, så går dit o vinkar hejdå.. han kollar me sån blick så jag bara " koom" han bara,  kom du,fort!! så vakten flytta sig snabbt så jag hann in o sen ställde sig iför dörren igen. så erica kunde inte fota buhu,men hon stanna kvar me erik sen istället. lika bra de : ) . 
danny kramades as länge o så där o bara " sööte, så mysigt.,mmm" " jaa klart!! "ha de så jätte mysigt, vi seees! " " ofcourse we do!- ha de så jättebra också, okej!? " inget svar,för då drog jag ;ppPpp

sa hejdå till erik & fotade finaste segerstedtarna lite granna! o dom va så sjukt söta like always.. hihi<3
sen drog vi alla tjejer ut  o sen kom killarna vid bilen.. ja o erica slog matte med plancher medan han berättade vad den lilla fina flickan ska få heta. hahahah så gulligt namn. danny sa hejdå till alla o sen bara " dig ska jag inte säga hejdå till, utan jag säger ... blabal någonting på spanska kommer inte ihåg va de var men fint var de iallafall haha o "klappa" mig o sen hoppa in i bilen o åkte iväg ..

sen drog vi + MM till micdonalds o jag köpte ..eh  coola ( chockerande .. ? ) & sen hängde runt i malmö lite, kolla omrking i stan.. blev plötsligt jättegrinig för att jag fick världens migrän,hade inga huvudvärsktabletter med mig och de kändes som jag allvarligt skulle spy vilken sekund som helst.  dock inte så mysigt. 

sen drog jag och erica med hanna hem & snackade massa och hade de trevligt :')  lite skrattanfaller här och var & SPECIELLT ÅT EN GREJ HAHAHAHAHHA allvarligt,aldrig skrattat så mycket tror jag. hm. no comment about that. sen sleepade vi over, och nästa dag blev de bara hem &  jaa.

tack för en sjukt braaaaaaaaaaa dag världens finaste killar, ericasegerstedtis,hanna & dom andra i M.M . <3
speciellt danny,får mig att må så jävla bra att de finns inte ord för de,gash så tacksam
LOOOOOOOOVE/ FeliciaSaucedo.



Kommentarer
Postat av: li

är så glad för din skull att ni lyckades åka! låter som en kanon dag :') <3

& hahah, jag döööööööööööör åt den där grejjen asså xD! HAHAHAHA :').



btw:

tack för det du sa, <3.

2010-11-14 @ 23:43:41
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: hannaaaaa :D

tack själv finis! <3

2010-11-15 @ 06:23:06
URL: http://www.hannalikeit.devote.se
Postat av: Annelie

Sounds mysigt! (: ni lyckas alltid komma iväg... spontanitet is the shit! ;) <3

2010-11-15 @ 10:43:43
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: jasse

vad fina ni är <3

2010-11-15 @ 12:30:07
Postat av: Jossan

Haha shit vad jag känner igen mig själv för några år sedan... Jag är glad att dom gör er så glada :)

2010-11-15 @ 12:35:52
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ser ut som du och danny sitter ihop på andra bilden gör ni det kram jonte

2010-11-15 @ 15:43:46
Postat av: Korv Erica

Spontana är precis vad vi är and I like it <33

Kommer ihåg den här dagen som om de vore igår..eller i lördags...eller typ fredags.. ;pppPPpPPP HAHAHAHA! gosh. du och danny är så elaka mot mig :( men galet fina tillsammans :D. tror danny åh erik har en massa saker att prata om i bilen faktiskt om både de ena åh de andra tror ja (A) HEHEHEHEHE. de är synd om människorna och dom är ush...asså gud va ja skratta, dom är så bra..så bäst! <3



tack för en ytterligare underbar dag with you and EMD! <3



I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU

2010-11-15 @ 16:40:15
URL: http://www.livetsomericapettersson.webs.com
Postat av: mirjana

fin blogg!

kram

2010-11-15 @ 17:54:39
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ni är så sööta! :D spontanresor is the shit!

jag blir så jävla glad och lycklig när jag läser allt du/ni får uppleva för jag vet att det får er må så himla bäst.. jag är så glad att ni får uppleva det! du och danny är bäst tillsammans like usual honey.<3



HAHAHAHAHHA MALTE KATTEN! sööööööööt på alla bilder förresten

2010-11-15 @ 19:17:35
Postat av: marika

Såå söta bilder <3 , är så glad för att ni kunde åka dit, även om inte jag kunde :( men sånt är livet, ibland kan man & ibland inte...

2010-11-17 @ 07:54:24
URL: http://marika1990_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0