segercedo 3 månader

Hej..! runt 6 tiden idag drog jag till  stan och mötte upp my segercedo sister. vi gick till våran favoritresturang,mcdonalds. haha! och käkade och satt och snackade i någon timma, sedan köpte vi våra fina halsband som symboliserar oss något så otroligt bra och passar bra att skaffa på 3 månadersdagen liksom. vem trodde att vi 3 månader senare skulle vara där vi är idag ?.. iallafall, vi drog iväg till hamnen och såg en flotte, självklart knasiga som vi är hoppar vi på flotten & sätter oss där och sätter på varandras halsband till världens bästa e.m.d. musik.några killar i 35-40 års åldern kommer och snackar lite med oss & ville ta kort med oss, "singers from sweeden,aha." haha. ställde upp på bilder och sen när dom hade dragit drog vi upp på flotten igen..

la oss ner på den lilla saken och flöt omkring i vattnet,till världens bästa musik och kollade upp på himmelen. " vi ser samma stjärnor,alla ser samma stjärnor." jag älskar den meningen. även om någon är på andra sidan stan, andra sidan sverige, andra sidan jorden,någon annan planet, i himmelen,så ser ALLA samma stjärnor.
låg länge där och skrattade och hade de mysigt och pratade om massa minnen & Allting som vi fått uppleva tillsammans. alla dagar med emd speciellt. & allt annat

och tänk att om inte jag hade börjat gilla danny ,om inte jag hade levt för musiken i huvudtaget så hade jag aldrig lärt känna erica. de är tack vare killarna i e.m.d. & jag tror knappast att dom förstår hur tacksam jag är. tre månader tillsammans, och vi är redan tajta som syskon,we are like sisters really. jag är så glad att jag har dig att det finns inte. du om någon förstår mig till 100 % och va de än gäller så finns du alltid där för mig & jag för dig. jag har väldigt svårt att lita på vissa människor,framför allt nu efter allting som har hänt men en sak vet jag, du kommer alltid att stanna kvar. vi kommer vara systrar längre än till slutet forever young, och våra minnen kommer bara byggas på! vi har en hel framtid framför oss, så mycket att lé åt,så mycket vi vet att kommer att hända. "vill man så kan man, klarar man det inte så vill man inte tillräckligt mycket." jag älskar dig underbaraste erica segerstedt sprätt . : )

Kommentarer
Postat av: Segercedo <3

åååååååååh världens bästa! <3

You are so fukking amazing!

3 månader och 3 helt UNDERBARA månader med EMD 11 gånger, mycket skratt, många flabbattacker, MASSSA cola och många snickersglassar & ostpopcorn. Men vi vet ju båda att de bara är början, en början till forever young! <3 Ingenting varar för evigt, men du och jag är ett undantag! YOU DONT KNOW HOW MUCH I LOVE YOU!!!!! tack till EMD för denna fina flicka, SÅ otroligt glad och evigt tacksam! våra halsband är fiiiiinast och afrikanerna vid hamnen va STÖRDA! HAHAHA. men kul på vår alldeles egna flotte hade vi :D ! alltid lika kul med dig. jag älskar dej nu och föralltid världens bästa syyyyster (L)



SEGERCEDO FOR LIFE!

2010-11-17 @ 14:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0