svar på några frågor ..

ja nu kommer min lilla frågegrej upp.. haha!


hur många läsare har du?
det är olika,väldigt blandat men runt 70 om jag är aktiv.


Kan du göra en design åt mig? kram
jag är inte alls bra på designer,men kan försöka. mejlia mig på [email protected]

hur länge har du bloggat?
startade min första blogg för två år sen,men på denna sen i februari.

varför bestämde du dig för att starta blogg?
det var nog först för att alla andra gjorde det och för att jag älskar att skriva. tycker de e skönt att skriva av sig och det är alltid kul att gå tillbaka o kolla vad man har haft för sig innan osv : )

vilken kändis blogg tkr du mest om? :)
läser typ mest paow & dessies. haha!

VArför kan jag inte se din header för? Vill ju se dina fina bilder jhu..
förstår ine vad de är för fel me designen ? :/ .. headern ser iaf ut såhär .


kan inte du göra en videoblogg snart?
visst kan jag  det! de fixar vi :) pinsamt o prata med sig själv men.. ehehe!

vilka bloggar läser du?
mina vänners till mestadels haha!

vem fixar din design?
jag fixar till den lite själv. ehehhe.

för och nackdelar med att blogga?
nackdelarna är att man får ångest när man inte har bloggat, ibland känner man lite press och om man missat några dagar/absolut inte kan skriva ut vissa grejer så känns de som om dom inte existerar på samma sätt som om man hade skrivigt ut de, kanske lite hemlighetsfullt och bra,men samtidigt jobbigt när man har mkt om de att skriva. men ja!
Fördelarna då. man kan se tillbaka hur man tänkte och tyckte i olika situationer förr, man kan se hur man förändras o växer som människa, man kan kolla egenom alla minnen och minnas dom framför sig, & det är skönt att skriva av sig, kul o dela med sig av sitt liv och ännu roligare när folk faktiskt visar att dom bryr sig.


Hur kan du skriva så långe fina inlägg om Danny och alla dina kompisar?? (dom är jätte fina)
tack!jag skriver bara från hjärtat & sen får de bli hur det blir,blir aldrig nöjd med de ja skriver dock, och tycker inte att jag lyckas förmedla rätt känsla. <3

ditt bästa minne?
alla dagar med e.m.d. & erik grönwall.<3

En dag med Danny eller Grönwall? ;)

bajs fråga. : (

Bästa gången du träffade Grönwall?
alla dagar har varigt bra,men de var liksom väldigt speciellt i stockholm och de (:.

Bästa gången du träffade Danny/E.M.D.?
första gången ja träffa danny,den förändrade allt. 25 februari 2007. Men e.m.d. då, svårt! örebro&skövde 2009 & rixfm i gbg&malmö 2010, och minuten och västerås typ ;o  men nej finns massaaaaaaa!

Grönwalls bästa låt?
stay <3

Dannys bästa låt?
också stay. <3

E.M.D.'s bästa låt?
there´s a place för us just nu iaf:D

vem gillar du mest av matte och erik?
hm jag gillar dom båda två jättemycket!! kan inte välja!

varför träffar du emd så mycket du hinner ju inte sakna dom?

jo du,sakna dom hinner jag visst att göra & man får ju passa på! vem vet hur länge dom kommer vara kvar? vem vet när nästa spelning är? jag tar mina chanser o gör något jag tycker om otroligt mycket.

varför gillar du danny mest av dom?

det har alltid varit danny, sen 2006 & jag har en annan relation till han än till dom andra & de finns inte någon chans i världen att någon skulle kunna ta dannys plats, men jag gillar erik och mattias jättemycket också. dom är underbara alla 3!

Hur började du gilla EMD?

gillar danny från början avv idol o allt, men när emd bildades hatade jag  erik och matte. var rädd att dom skulle förstöra dannys karriär, men nu är det tvärtom, danny HÖR TILL DOM. inte utan dom. o dom är grymt bra alla 3. <3

När började du märka att du gillade Danny mest av EMD?

haha,gillade danny innan emd existerade, och han var även den ända jag gillade i emd i början.sen när jag gav erik och matte en chans så märkte jag ju hur underbara även dom var. haha!

hur har du råd med alla resor för att se emd? :p<3
egentligen har jag inte råd, det krävs ganska mycket men det är värt varenda krona. man blir liksom fattig på pengar.. men huvudsaken e att man är rik på kärlek liksom. hihi :)

kan du ladda upp ett klipp av då du sjunger här på bloggen?? :D
ja det kanske jag kan göra. har spelat in lite men får ångest. hehe!

vem är din favorit i årets idol?
har ingen favorit i år. ingen är direkt bra.geir hade talang!

vilken låt lyssnar du på mest just nu?

minnah karlsson - i'm not ready to make nice e feting bra! sen emd o massa blandat! love music!

är du dannys syster/kusin?
japp,och mormor ,och moster och sen är jag hans pappa ibland.


varför gillar du erik grönwall?
han har en stooooor talang o de var väll de från början, sen när man get to know him more, är han en helt faktisktisk människa, får än att må bra & är otroligt underbar : )


är det inte jobbigt när folk är avensjuka på dig hela tiden för att du är dannys syster?

visst är avundsjuka jobbigt,men jag är inte Dannys syster. : )

vad tycker du om johan och henrik nu? saknar du dom?
pratat aldrig med någon av dom längre. men johan har bra musik,får se nu med den nya plattan.
jag saknar inte dom, men jag saknar minnena..


är du släkt med danny och erik grönwall?

ja , erik är min pappa och danny är min storebror..eller vänta,var de tvärt om?

sjunger du jättebra?
nej jag sjunger dåligt..men jag älskar att sjunga & jag älskar att förmedla kännslor med musik


Hur känns det att gå på gymnasiet?

Vart tänker du flytta sen när du blir stor?
till stockholm,södermalm eller något sådant. (:
& när jag blir stor? ja om sisådär mindre än 2 år.


vad saknar du i ditt liv?
friheten på riktigt tror jag. jag menar, inte känna"skolpress" osv.

vad tycker du om myggor?
vadå?

vem är din bästa kompis?
har många bra vänner.......

vad tänker du när någon säger att den älskar dig fast den aldrig har träffat dig förut? ;)
hahahahahahaha, ja du ! tänker du som jag tänker du som jag ?! ;)

vad kan göra dig riktigt förbannad?
falskhet. när folk inte berättar saker pågrund av avundsjuka & när människor snackar hur mycket som helt och sen spelar ängel framför en. ush!

vilken är din naturliga hårfärg?
här hade jag aldrig färgat mitt hår,så den.. (höger) haha.



Vad är det värsta du vet?
falskhet

bästa årstiden?
utan tvekan sommaren!!!!!!!!!

vad är din favorit outfit?
ingen speciell faktiskt .

bästa låten just nu?
absolut bästa låten vet jag inte. tycker om så otroligt många!

när kommer du till mariestad nästa gång ? i miss uuuuu
vet inte riktigt längre  får se miss you to .< 3

vad kommer din systers barn heta?
varigt hemligt väldigt länge men efsm bebin snart pluttar ut så !! dom har några namnförslag, men tror att dom kommer att se på babyn när den kommer vad namnet blir! hihi.

om jag säger lycka, vad tänker du då?
e.m.d. :D

vad önskar du dig i julklapp?
ja vet inte riktigt.. var roligare när man var liten.

vad händer på nyår?
hänga med underbara vänner hoppas jag


vad vill du bli när du blir stor ?
jag vill inte bli stor..!men.. något inom musiken på fritiden (alla vet nog mitt mål men skriver inte äns ut en sån omöjlig sak. va var de?if youfcan dream it you can do it..gah.) & samtidigt plugga om typ andar och sånna grejer,sedan vill jag skriva en bok, & massa roliga saker. vad jag ska ha för själva "jobb" på sidan om bry jag mig faktiskt inte så mycket om. kan vara vad som helst, ex burger king lixom.

Vad är kärlek för dig?
kärleken till musiken e ströst för mig!

vad är vänskap för dig?
något alla behöver ?!

vad är mat för dig?
coca cola :D

vad är katter för dig?
matte... nej men , blyga,söta. :D


Är du nöjd med din skola? typ klasskompisar och lärare & sånt ;)
jag är nöjd med lärare och endel klasskamrater,(som inte e elaka mot daniiii:D) men jag gillar inte att arbeta pbl & i grupper hela tiden,så jag kan inte alls säga att jag är nöjd över skolan ..får se hur det blir.

Berätta nått om dej själv som kanske inte alla vet..? (:
jag är ganska bra på att sätta på mig ett leénde trots att jag egentligen  är väldigt känslig när de gäller att bli sårad, & tar åt mig av allt som händer, känner jag mig sårad/sviken osv så brukar jag försöka att inte visa de så länge de går men när de tar stopp så är mitt temperament inte något som någon vill lika med,kan ja lova. ehm :)

har du blivit sviken av någon nära? ja
är du kär ? nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
har du alltid bott i göteborg för du snackar ju inte göteborska? nej (strömsund,mariestad också.)
saknar du mig ? jaa
blir du sur om du inte får som du vill? ja
är du kräsen? jaaaaaaaa
envis? ja tönt
vill du fortfarande flytta tillbaka till mariestad? ja&nej. STHLM FÖR I %¤&%¤)!
är du rik? du har ju råd med allt nej!( verkligen INTE. jag har inte råd med allt,men de som är viktigast iaf)


varför bor du så långt ifrån mig? - undrar jag med!
vilket är ditt&mitt bästa minne enligt dig? LI- måste nog vara ds & ma på ica! : D
beskriv dig själv - är en sextonårig tjej som bor i Göteborg, är drivande på musik och är inte den som hänger hemma,utan älskar att göra saker,hela tiden. oftast väldigt glad & varigt med om ganska mycket genom åren. aallt från negativt till positivt om man säger så. ja,vad ska jag mer säga ? eh.. skulle vara roligare och höra eran beskrivning om mig : D
hatar du någon? oj,hata är ett väldigt starkt ord och också väldigt omoget. iallafall att hata någon vän/kompis vän osv osv, däremot hatar jag väll krig och såna saker?o visst,vissa människor har inte alla hästar hemma,  men vissa borde växa upp och sluta hata dom som dom är avundsjuka på,kan jag ju tillägga.
när går du och lägger dig? haha 02:10 varje natt. nej, men ahahaha vet inte. helt olika faktiskt! är en nattmänniska egentligen,men beror liksom på . :)
om du fick veta att du skulle dö inom en vecka,vad hade du gjort den veckan? jag skulle rånat en bank, dragit med mig 4 speciella personer till ett annat land och bara levt livet på riktigt, sen skrivigt till alla jag tycker om hur tacksam jag är för att ha haft dom i mitt liv och sedan dagen innan jag skulle dö hade jag utmanat mig själv o hoppa fallskärm (DÖDS HÖJDRÄDD) & sedan om det var kul,göra det igen -utan fallskärm! AHAHAHA.
vilken är den bästa boken du läst? twilight böckerna. <3
vilken är den bästa filmen du sätt? älskar twilight,raise your voice,a cinderella story & astrid lindgren filmer :)
hur kom det sig att du och erica blev så nära vänner? alltså. vi har alltid stått ungerfär bredvid varandra på spelningar i flera år och utan att säga ett ända ord till varandra, men sen så började vi komentera varandras bilddagbok & facebook, o började snacka på facebook och märkte att vi var jätte lika, i tankesättet osv  & sen 15 augusti så  lärde vi känna varandra in real life & efter det har vi helt enkelt hållt ihop. vi är så sjukt lika och tre månader tillsammans med henne o vi har redan hunnigt planera en hel framtid,gjort massor utav resor och gjort ALLT som andra gör på flera år. & för att vara ärlig kan jag säga att det är nog inte många människor som hittar en vän som är så lik en själv, i allt. alla som träffat oss tillsammans tror ine äns att de e sant när vi säger hur länge vi känt varandra, alltså finns inte ord för hur glad jag är att jag funnigt min tvillingsjäl & syster. (L)


om du fick gå tillbaka till en dag och återuppleva den,vilken hade det blivit? måste säga 27 februari 2007.  <3
gymmar du fortfarande? nej har tyvärr slutat med det, men funderar på att börja igen...
vilka är dina närmsta vänner? tänker jag faktiskt inte svara på. ni vet själva vilka ni är!






Kommentarer
Postat av: SegerCedosis<3

HAHAHAHAHA, måste bara kommentera innan ja börjar..."är du dannys syster/kusin?

japp,och mormor ,och moster och sen är jag hans pappa ibland." JAG DOG!! haha. bästa svaret, GOSH i göta petter! <3

roligt att läsa igenom alla dina svar (a) hiihihihi. ja hade KUL! och hur kommer de sej att du och jag har blivit så nära vänner? jaadu.. de va bara meningen att de skulle bli du och jag, de va liksom.. tänkt så.. de tog bara sin lilla tid, men nu har vi hittat varan och NU kan ingenting skilja oss åt, My life would suck without you,Jag vill inte leva ett liv utan dej <3333333333333333333333 ILOVEYOU sis! <3

2010-11-16 @ 10:38:47
URL: http://www.livetsomericapettersson.webs.com
Postat av: jonte

jag är din närmaste vän va kram jonte

2010-11-16 @ 16:12:39
Postat av: jasse

roliga svar xD men vad är du till danny?

2010-11-16 @ 19:06:17
Postat av: Jenni

På frågan: En dag med Grönwall eller Danny skulle jag lätt svarat DANNY! Ärligt talat så tror jag att du väl oxå skulle svarat det?

2010-11-18 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0