i'm whole i think

back on track.

jag har suttit mig på ett tåg, låtigt timmar passera och bara åkt iväg till stan jag mår som bäst i. jag & erica åkte till centralstationen och satt och fikade i timmar på espresso house,medan vi väntade på att tiden skulle gå.  mycket snack och många tårar. många skrattanfall och, ja just like we are you know.   kommer kanske upp lite webbcameravideor där ifrån någon dag. taha!

vid 12 tiden tog vi tåget till stockholm, Marika kom på i falköping men råkade gå förbi oss? haha gulligt! blev tvungna att åka buss en bit också,eftersom det var något fel. buss e något mysigare,ja!   runt fem tiden var vi framme i sthlm och direkt när vi kom in på skanstull mötte vi den här snubben!

"på promenad....genom stan!"

lördagen blev en väldigt slapp dag / Kväll och humöret var mycket bättre än tidigare, när man befann sig där men med frågor omkring sig hela tiden kändes det fortfarande inte helt bra... eftersom vi inte visste hur allt stog till med aah, men everything ordnade ju sig sen .. iallafall!

Tidigt på söndagen drog vi runt i olika delar av stockholm, bland annat bromma,söder,gamla stan, kungsträdgården, djurgårn, åkte färja och ja. allmänt nice! " det vore väll najs" - som en tant sa. haha! vi hade även bestämt att träffa några från årets idol men med en chock vände jag på klacken och ja. vi käkade världens biggaste pizza o.s.v. mötte där faktiskt på massa från årets idol utanför.. kul kul .:P  tog nåra foton och bara lät timmarna gå! riktigt kul att träffa o umgås med li också! rätt avis på henne som har flyttat till stockHoolm som hon skulle utalat det.









måndagen då? stureplan...  går till någon som säljer hallon o.s.v. " vet du vad finlands sämsta trädgårdsmästare heter? " vänta*lägger på telefonen* vadå? - Mask-i-hallonen. ahhaha lyckades inte lika bra som danis men ändå.
åt frukost och drog till radiohusets station och in på svt.  snackade med dom som jobbade,om när emd skulle komma men dom hade ingen koll alls. däremot, kom flera bolibompa programledare och snackade med oss. hahaha.
.! runt halv ett kom erik in och satt sig med oss in the soffa.  "fan, var i helvete är min mobil? " jag kan ringa till den" HAHAHA, gaad.  kom springandes med mobilen i handen " hittade du den?"  och sen, De där ser ut som snäckan? ; haha så är de en tjej... nej de ser faktiskt ut som snäckan! erik; SNÄÄÄCKAN? haha..assa gud. ja dör. haha!  snackade massor , och efter en stund kom danis!

erik: där kommer danny!
jag och erica: NEJ VI GÖMMER OSS!!danny har redan sätt oss och är påväg fram..medan vi..öhm,springer iväg? HAHA! marika hann inte följa med oss, men men. vi drog tillbaka och danny sitter o snackar på ngt annat språk. like we should know what it means ? sen börja dom snacka engelska o.s.v.   " jag har slutat att hälsa nu, liksom. det e sååå dah, som att gömma sig. lalal( ngt sånt. )  hahah knas! satt sig brevid mig och blabla. sen efter en stund reste jag mig o gick lite o ngn som jobbade med dom ropade " mr.saucedo" drog o hälsade på henne och var sedan jätte sötig. haha! satt oss ner i sofforna igen och ja o erica fick skratt attacker så danny  härmade oss medan erik dödade människor på mobilen & hade råd att köpa en hel stad.  hade inte bangat,om staden var stockholm alltså. erik kollade på danny som han vore störd i huvvet, när dani härmade våra skrattatacker o.s.v. hahaha! 


sen började dom snacka om att vi hade åkt från gbg och blabla,  har ni biljetter in ? nej.. inte? e ni seriösa? nej. nehe, för..det har ju aldrig hänt förr!" hahaha.. runt en halv timma senare kanske? kom malte in med solbrillorna på, som direkt ur scorett reklamen.
danny- SNÄLLA SPRING O HOPPA PÅ MATTE!!!
ja o erica- va nej hahaha
danny- jo snääääällllla gör de!!
vi springer fram, han blir as glad men chockad o bara backar undan.. vi - det var danny.
matte: haha tack för den!   syyyyyyyynd.

vi fortsatt snacka massa,  och vi har kommit fram till att vissa människor är det synd om. as kul herregud! hahah!!  vi pratade på oh hade det mysigt! efter yttligare en halv timma eller sådär, kom hon tjejen som skulle hämta dom.. danny va så jävla fin och, ah gud! vi gav dom rollingstones tröjor, som dom blev jätteglada för . " Den sitter som en smock!" HAHAH! och sen tog hon tjejen kort på oss och var också rätt social tills dom blev tvungna att springa iväg .. sjukt mycket tid fick vi, sjukt underbart var det. och inte ett ända annat fan hade kommigt även fast klockan var riktigt mkt ?!



runt 3-4-5 tiden kom alllt folk typ, och vi satt längst fram mot insläppet vid dörren.. e.m.d. kom gåendes på andra sidan o vinkade mot oss, slängpussar o sådär haha.. hämtade li precis innan de började, och sen fick vi gå in.  fick platser på första raden på läktaren,men man kunde komma närmre scenen så vi bara hoppa ner. haha! scary .. asballt faktiskt!  moderater hade förmodligen dödat oss om dom fick chansen. haha,skoja!

hela inspelningen och det startade igång,och först var det en kille som hette lekis som tävlade. riktigt najs!! snackade med oss emellanåt med,ahaha! och sedan efter han var det e.m.d. och dom höll på i flera timmar! snacka om att jag älskade läget. haha! 
Li: ERIK,SÄTT NER KORGEN!!
erik: va? !
jag : du måste sätta ner korgen,de blir mkt lättare då!
erik; ja jag veeeeeet... ska göra det sen! skrattar mot mig o erica o kommer o gör  *give me five*
mot  oss och sen skulle danny såklart härma och ja, helt tyst i hela studion och så jag " HÅLL KÄFTEN DANNY!" haha, han fick sig ett gott skratt,like we did to. älskar hur glada dom blev när dom klarade av tävlinarna o.s.v. och hur glada vi själva blev,man ville bara hoppa upp på scennen o krama om dom, men vi fick ju massa slängpussar o vinkningar, o give me fives osv istället.  vi fick ju inte precis gå upp? haha!så sjukt söta var dom , o mattes utbrott, var vell att gå en aning till överdrift med. haha. han slängde bara ner pennorna på bordet, så glasen ramla ner. inget jävla utbrott. haha,stackars katt blev jätte ledsen.  o danny gjorde sönder en jojjo, och började buga o bocka för sig själv. " jag tyckte de såg coolt ut". " ja tyckte de gick bra." HAHAH knasbollar! 


mot slutet av programmet så började vi sjunga baby goodbye o.s.v. och programledaren lyssna as tydligt o erik matte o danny tacka o höll på o knasa sig, haha. sen körde vi WOA WOAAAH ,  o.s.v. i slutet o man gjorde om slutet tre gånger, programgrejerna bad oss sjunga hela tiden och exakt varje gång vände sig grabbarna om mot oss när de va slut o tackade sådär.. haha fedtt söta!  tycker faktiskt de var en jävligt knasigt lyckad dag till skillnad från vad man hade förväntat sig och jag kan säga som så att lyckan kom tillbaka. snacket med danny gjorde mig whole again and now all i need to smile is he.  förra veckan var hemsk,liksom kändes så skönt o bara få reda på allting. vissa mäniskor är de synd om" som dom sa. ahah,idioter som påstår saker säger jag bara! haha..! fick dannys vattenflaska : P  och sen drog vi.. ut. 

träffade erik, och sa hejdå o sådär och sen matte som snackade i telefon,men la typ på när vi kom haha! tackade för tröjan igen och för att vi hade kommigt ända dit o.s.v. och bad om ursäkt för att han visade en lite argare sida av sig själv. hahah gullplutt or what?! vinkade med tröjan sen när han åkte iväg i taxin..!

sen blev de hemmåt o sova!  vi blev lakan också. haha skoja bara.. eller?! nejdå.   hmm..  sjukt underbart iallafall! sen var tisdagen kommen,och dagen spenderades så gott o väl som på centralen. folk som jobbade på sj tog kort på oss o blue man groop grejen och hade det trevligt den sista tiden där. sa hejdå till li, ush :'(

tåget hem blev fylld me tårar. jag oh erica klarade de inte. we want to come home again. seriöst. bara lämna allting där.det känns inte okej någonstans. iallafall,tack Erica,Marika.,Li .. grabbarna o,s.v. för en underbar helg/osv. ahah! what is love if it's not..


vi har seglat över havet för att se de bästa laget, e.m.d.!
haha! hände sjukt mkt alla dagar men kan varken eller vill varken skriva ut allting. de stannar liksom bäst i hjärtat,men nu fick ni veta en hel del iallafall! hihi.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Felicia, fattar du hur glad jag är över att ni åkte och att du fick prata med honom? told ya att nått hade hänt, men att allt skulle lösa sig! :) åååh, ni har verkligen haft det underbart verkar det som! :) <3

2010-10-07 @ 17:42:18
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: julia fälling

Hahah, du verkar ha haft en hård men rolig dag ? ;-)

2010-10-07 @ 17:49:51
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: Li

Tack för helgen finaste.. Åh, vill att ni ska komma tillbaka NUNUNUNU! :'(. Älskar dig <3

2010-10-07 @ 18:55:33
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: samilla

wow,detdär var intressant att läsa ,vad mycket det kan hända på en dag haha emd+felicia=sant haha <3

2010-10-07 @ 20:38:41
URL: http://samillla.blogg.se/
Postat av: belvis

du och geir skulle passa asbra som ett kärlekspar! ;) hahha ååh så jävla fina bilder och man blir så glad av att se dom :D förstår att ni har haft det gryyyyyyyyyyymt underbart och jag är så grymt glad för eran skull!



HAHAHAH fint de där med att ni gömde er :D



HAHAHAHHA spanjoren var klockren förresten

2010-10-07 @ 20:57:16
Postat av: jonte

har sett en blueman grupp man en gång faktiskt jag bor ju där dom bor nästan geir har jag också träffat han är som min extrapappa kram jonte

2010-10-07 @ 21:10:27
Postat av: Erica Segerstedt

HIHIHIHI.

Jag älskar helgen..jag älskar stockholm..jag älskar EMD...jag älskar att gömma oss för danny..jag älskar att hoppa på matte...jag älskar att slå erik med ballonger...jag älskar (nästan) att vara lakan för en spanjor...jag älskar blue-man-group ..och jag älskar DEJ! (L)

helgen va oslgbar och ..nu fick vi äntligen sitta åh prata med EMD sjäääääälva! HIHIHI. underbart (L)

segercedosisters <333333333333333

2010-10-08 @ 12:26:45
Postat av: saraa

så jäåvla glad för din skull ! <3

2010-10-09 @ 18:07:31
URL: http://onesaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0