E.M.D. in tha skåneland! 16/10 <3

tidig morgon åkte jag in till centralen och mötte upp erica och rojjin . massa krångel och allt sa emot oss men tåget kom vi på, och vår resa började! var vell framme runt åtta tiden eller så och drog till fotbollsplanen som emd senare skulle sjunga på . vakterna var rätt så trevliga till en början haha ! vakterna börjar babbla ihop sig o en bil kommer inkörandes,

vem sitter där framme om inte erik? Danny faktiskt. haha! " hej , erik. Var har ni åkt ifrån?göteborg eller?"  bra "chansat" för de visste ni ju verkligen inte;) . handskaningar o massa kramar haha och danny & matte osså så söta så  (!!!) mer taalk , o grabbarna började fjanta sig, de lukta liksom syskonkärlek över hela området haha! 

HAHAHAH stackars malte.

efter ett tag drog dom in i logen, o sen kom ut med mickar o va lite mer sociala
dom snackar o lite så sen springer matte o erik in mot scenen o börjar sjunga medan danny står kvar o stirrar bara o sjunger lite i micken oså. " mjölk" från ingenstans.. sen kommer dom andra grabbarna o ropar dit danny mig erica o rojjan så vi drar in o kollar på soundchecket, ända tills vakterna blir idioter o slänger ut oss hehehe ;p

mobbade som vi var fick vi stå där,men de va typ ändå slut soundcheckat men men, malmögänget kom dit och it was fun fun!! vi fick gå före hela kön o rakt in till planen , o satt oss me malmögänget osådära. kändes som man va typ tusen mil ifrån grabbarna efsm fotbollsplanen va as stor o vi liksom satt på en läktare. hehe!! men men.  jag o erica mobba grabbarna lite o gjorde massa målbrotts röster & töntade oss,ropade på di leva när dom ville höra emd & va allmänt störda men de förtjäna dom, för dom mobba oss med förut så , and syskonkärlek is the way it is. hahahah

efter spelningen drog vi tillbaka dit bakom, o emd kom.. vi gick inte fram elr så utan va sociala mot varandra istället , såg lite när ngra fotade sig me danny och så, o matte kom fram o kramades lite hihi! sen drog dom in i logen igen, o vi alla stog där ute o bråka lite smått me vakterna o.s.v.  "malmö e mkt bättre" näääää GÖTEBORG ÄR!! vi har liseberg, nya london eye,scanidavium,ullevi, allt.vad har ni ?zlatan? grattis! HAHAHA.. sen drog alla malmömänniskor till lund typ,eller tillbaka till matchen , så vi va typ dom ända fansen kvar o typ 2-3 småtjejer som väntade..

danny kolla ut genom fönstret,o sen öppnade dörren " är de bara ni kvar :D? aaaa.. okej , MATTE KOM NU!! "  vakterna tog tag i dom direkt o skulle dra dom mot bilen men ja sa nått till danny precis när dom kom ut så han bara tvärstannade o kollade på mig, o bara släppte vakterna ,o  sen bara omfamna han mig o viska lite & bara höll fast mig, ja släppte typ efter ett tag efsm matte sa att dom hade bråttom, o vakterna sa att dom skulle skynda,men danny drog tillbaka mig o vi fortsatt kramas o han bärde upp mig i själva kramen o typ gick med mig till bilen, världens mysigaste, jag lovar. ni förstår inte hur bra han är,hur bäst han är. världens bästa! där blev de hejdå, och allt bara lättade. Tack danny. du är bäst!
sen klappa ja matte lite små sött på axeln också innan jag gick tillbaka till erica o rojin som stog o skrattade, HAHAHHA, skulle vilja se hur de där såg ut faktiskt! men men , erica fotade faktiskt en bild, " ja kunde inte fota mer för ja glömde o bara skratta hela tiden hahah, ni är så störda"  fast kanske inte ska komma från rätt käft ?!. du & erik e också störda hjärtat mitt!!!

och vakterna kan känna sig fett ägda! under hela dagen har dom kommit me komentarer som att " jaahaa ,emd vet ju till o med var ni bor, dom känner ju er, men vi trodde ni va sånna galna fans , och massa komentarer. snacka om att dom blev ägdda ja plus att vi fick reda på en liten hemlis av dom med, lovely <3. don't ask about it it's stay where it's are.

efter det drog vi till LUND och mötte på malmötjejerna igen!
vi fixade oss in o såg erik där uppifrån över alla sittplatser o hörde o såg erik lite så där. körerna va ju söta dom me . haha! köpte cola, o var nära o somna, så trött ja var ...men dygnar man så gör man!  såg att erik närma sig där nere så ja o erica spraaaaang ner & mötte han " ÅHHHH HEJ ÄR NI HÄR!!! :D , är de bra eller? åh gött,men ja har jätte bråttom! ( han va jätte stressad för att han skulle va program ledare o kunde typ inget ? HAHA) så ja,han såg att vi va där iallafall..

bara för vi gick ner fick vi inte va kvar längre för vakterna o.s.v. så vi allihopa drog ut & hängde vid gräset, och sen där innanför dörrarna typ. fint!
+ emmy som tar bilden!


erik e programmledare o sitter där till höger nånstans.. såg bättre i live,erica  blev tvungen att fota långt ifrån efsm de va förbjudet o vi hade ju hela ytan att röra oss på över alla sittplatser så.. hahaha;)

haha, var ju trevligt iallafall men sen blev vi tvungna att dra. buhu. men var faktiskt en jätte bra dag trotts allt & man kan inte annat än älska det..men jag ville att framförallt för ericas o rojjans skull att vi skulle hinna på eriks signering efteråt,men erik såg iaf att vi var där oså,.så hope its fine tjejor. for me it is,bara vi inte får vänta för länge haha! <3 o vi träffade dom ju ändå massor tidigare, innan allt haha! Tack Erica & rojjan+emd! tack allesammans som gjorde den så bra! YOU ARE LOVE . <3  extra stort tack till danny som gjorde allt bra tillslut.

KÄRLEK /// felicia saucedo.



Kommentarer
Postat av: Annelie

hihi, danny är så fin så :) <3

2010-10-18 @ 08:01:45
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Erica Segerstedt

Undeeerbar dag! <3

Mjölk och handskakningar is daaaah shit (y)

Och ja måste säga att du åh danny är en aning stördare..HAHAHA vem fan GÅR och kramas? joo..saucedosar! HAHAHA! söta. I LOVE YOU! <3

2010-10-18 @ 08:08:36
Postat av: marika

ååååh ni verkar ha haft helt underbart kul, jag önskar jag kunde varit med men de gick inte :'(

ni är så fina <3

2010-10-18 @ 13:04:37
URL: http://marika1990_.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag kan kommentera igen ^^, I miss both the saucedos so much! <3

2010-10-18 @ 16:16:21
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: li - ett stort grönwallfan

ÅÅHHH, låter som en toppen dag! :'D.

& griper erik matte elr vadå? HAHAHA!

faaan vad söt danis egentligen är.

har tyyp... fattat det nu :') <3

2010-10-18 @ 20:17:14
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: li - ett stort grönwallfan

sv: I hope so... <33



HAHAHA. MALTE. x)

2010-10-18 @ 20:23:28
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Anonym

första frågan är vad gjorde du och danny på toaletten? ;) berätta! hahahhaha



knasiga bilder, och mysbild på dig och danny! som jag redan sagt förut så är ni finast tillsammans. :)



även fast jag inte var med så VILL JAG SKJUTA JÄVLA FITTVAKTERNA och sen vill jag säga att jag är värsta glad för eran skull och blir verkligen så glad när jag läser för man känner lyckan i det du skriver eller vad man ska säga haha (a)<3 love you

2010-10-18 @ 21:26:49
Postat av: jonte

blogga nu kram jonte

2010-10-20 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0